Wednesday, January 5, 2011

Pilvede embuses sina ja mina

Te ikka teate, kui head tegelinskid on Avandi ja Sepp! Ikka koomid küll. Kuulasin eile nende eelmise aasta nn Eurovisiooni laule. Naera kõht kõveras! :D

Väikeõde ja noorem õde käisid mind eile terroriseerimas. Eks tegime siis pannkooke ja rääkisime sutsukene. Ega nende noortega saa ju väga palju rääkida. Neile tee aga panniga kooke ja siis nad on rahul vanema õega. Mida sa ikka nende väikestega räägid! (okih, mu noorem õde saab varsti täiselaseks. Aga see ju ei loe! Muahaahaaaa! (kostus mu õel naer). Ei tulnud just kõike paremad kooguškad. Eks järgmine kord teen paremini.


Mina lendan kord Kuule. Ja sealt edasi Marsile. Ning sealt edasi põrutan Pluutole. Ei usu? Ärge uskuge. Egas ma ka usu. Aga kord ma käin need kolm planeeti läbi. Okih. Ma parandan end - Kuu ju ei ole planeet. Samas vahet pole. Nad on kõik hõljuvad objektid avaras kosmoses, kus miski jõud neid ühte moodi liikuma sunnib. Kindlasti on kusagil üks kollane nupp roosa täpikesega ja kui seda vajutada (eeldusel, et see päikesesüsteemist üles leitakse), jätavad planeedid ja kõik muud lendavad-hõljuvad-heljuvad-jmt objektid-subjektid tiirlemise-keerlemise-pöörlemise-jmt ning põrutavad üles. Nagu lendu tõusvad raketid! Tormavad kuhugi üles! Ja kui nad jõuavad laeni, põrkuvad nad kõik alla.

Täna tuli tänaval vastu meesterahvas ja naeratas avalalt. Tuju läks peale tööd paremaks kohe!:D

Ja siis see lumi! Täna säras isegi päike. Tuli lõpuks oma puhkuselt tagasi.

Ja ma ei saa aru, miks mul lähevad kõik ilusad mõtted hulkuma?!

Eile käisin esimest korda ka selle aja jooksul poes. Noh, eurod ikkagist ju. Maksin kaardiga. Päris ilus oli. Mitte midagi ei saanud aru. Aga eks varsti hakkab juba selgus koju omadega jõudma. Eks kroon oli küll ilusam ja parem, aga nüüd ei pea vähemalt raha vahetama, kui Soome nt sõita.

Eile toimus müstiliselt ilus telefonikõne. Seda ei osanud ma isegi unes oodata, aga vaat - juhtus! Pealegi, nüüd pean ma vaatama, kas mina suudan oma lubadustest kinni hoida. Jebidijee!

No comments:

Post a Comment