Sunday, January 16, 2011

Nädalavahetuse parim kaaslane...

Nädalavahetuseks lahkusin ma oma kallist punapäisest ja megasuparhüperaeglasest arvutist. Lihtsalt aitas! Ütlesin, et mina nädalavahetusel ei näita ennast ei Skypes ei MSNis ei vasta kirjadele ega midagi. Päris põnev oli! Peaks teinegi kord nii tegema! Äkki lülitaks siis isegi telefoni välja? Egas siis kõik mind kätte saama pea! Need, kes teavad, kus ma elan, need teavad ja hea õnne korral olen ma isegi kodus, kui ei vea, siis ei saagi mind kätte! (Tegelikult on ju juttu päris utoopilisest asjast - ma vistist ikka ei suudaks oma telefoni terveks nädalavahetuseks hüljata. Nii et helistades saab mind alati kätte!)

Aga nädalavahetus ise... Ütleks ,et nii palju komplimente pole ma ikka ammu saanud! Ja veel millised! Selline egolaks oli vahepeal. Öeldi isegi, et mul on lahtine pea. Hea... Ja argumenteerida sai ka kõvasti! Ma tundsin sellest puudust! Vaidlemisest! Argumenteerimisest! Isegi siis, kui mul õigus pole, ei saa ma vaidlemisele vastu panna. Tegelikult diskuteerimisele. Järgmine kordki! St Ala(s)ti valmis!

Soovitus - mõelge vähem, tegutsega rohkem! Ma juba olen pea selle mõtte poole teel! Minu käest isegi küsiti, kuidas ma julgen. Mis seal julgeda! Võin ju olla argpüks, aga egas ma siis nii hull argpüks kah pole!

Ja milliseid riideid ma eile hommikul kandsin! Opa! Ma oleksin kõikidele moeloojatele silmad ette teinud. Uskuge mind, et sellist moodi üldse teha, et sellist riietust üldse kanda, peab minema külma vanni. Riietega. Siit lause: mida ei mäleta, seda pole olnud. Aga mõni sai palju naerda.

(NB Ärge mitte kunagi usaldage Bonaqua pudeleid! Kunagi ei või teada, mis seal sees on!)
(Ja mõni niidab ikka korralikult jalust.)
(Mõned oskavad mind mõtlema panna. Selliste tähtsamate asjade üle ikka. Tühja-tähja peale mõtlen ma niikuinii päevast päeva.)
(Hea mõte on kasutada mälusisseosteteenuseid (sõna, mille kunagi keegi ütles) või panna igale poole kaameraid. Nii saab ise ka teada, mida teed. Alati võib ju juhtuda, et midagi läheb ''kogemata'' meelest ära või nii... Arusaadav ju.)
(Viiest on järele jäänud kolm. Tugevamad ju siiski!)
(Millest küll valutab mu parema pea poolne koht? - nagu oleks ma kusagilt löögi saanud -, ja vasakpoolne rangluu ots? Ja seljalihased?! Mhm. Kummaline. Tõesti - hakkan juba toetama mõtet - kaamerad igale poole!)
(Vinged sõbrad!)

Täna on megasuperhüper kaunis päev! Vaadake vaid aknast välja ja te näete enda ümber jääd ja märga lund ja vett! Milline imeline talv. Või peaks pigem ütlema varakevad?

No comments:

Post a Comment