Friday, January 7, 2011

ImedeÜllatused

NoNii! NoNii!
Mina siin!
Igatsesite mind, jeah?
Oojaaa! Minuta juba läbi ei saa.
Ja ega minust väga palju kiirelt lahti ka saa. Ma võin ju ära kaduda, aga tagasi tulen ma ju kaaaaa! Jätke meelde! (see peaks teoorias ähvardusena kõlama...)

Igatahes toon ma välja vabanduse, miks ma pole siin miljontsiljonpaljumitutuhat päeva kirjutanud. Vabanduseks on viirusetõrje. Minu FB ja MSN tõstsid minu vastu mässu! Mina aga kangekaelsena võtsin arvuti kaenlasse ning viskasin viirusetõrje talle sisse. Söögu siis seda kibedat rohtu, kui mind nii piinas! Andsin talle tolle vastikult kibeda viirusetõrje ära ning tema mässab ikka veel! Noh, nüüd mässab terve arvuti - ta on lihtsalt niiiiiiiiiiiiiiiiii aeglane, et ma jõuan enne 50 tsiljonit muud asja teha, kui tema mul midagi teha laseb. Aga pole hullu! Egas ma nii lihtsalt alla anna! Pealegi olen ma kannatlik ju kah. Kuigi vahepeal tahaks ikka õudsamal kombel arvuti lendama või ujuma õpetada. Mõtlesin, et viin ta hoopistükkis suusatama... Mhm... Mõte missugune!

Eile oli üllatuste-imede päev. Esiteks tuli naabrionu ja andis kommi. Nii armas temast. (tegelikult peaks siin olema pikk jutt sellest, kuidas mu isa käis tema juures korstent pühkimas, aga see pole ju oluline! Peaasi, et ma kommi sain! Eks ju?) Ja teiseks mulle helistati. Oeh, mõni inimene võib õhtu rõõmsamale kanalile sättida. Õhtul aga võtsin kätte ja hakkasin koristama. Oojaaa! Mul võis ikka iiiiigav olla! Võtsin kätte ja koristasin öösel kella 4ni välja. Pesu pesin ka! Olen ma ikka tubli küll! Ma tean seda ise kah. Suurpuhastus tuli ju kunagi ette võtta. Pealegi sain ma nii hommikul magada kauem!

Täna sain ma igasuguste mõtete võrra targemaks. Siit teadaanne: alati kuulake ära KÕIK osapooled! Mitte kunagi ei saa täit infot ainult üht osapoolt kuulates. Vanaema rääkis nii mõndagi ja nii mõnegi värgi võrra sain mina kohe palju palju targemaks. Ja noh, nüüd on mõtlemisainest kah kõvasti. Jebidijeeee!

Minu mõtted on üldse toredate killast. Mina mõtlen, käin korra korteriomaniku juures, et küsida, palju see kord eurosi välja köhima pean. Mõtlesin, et mis seal ikka - siuhviuh ja asi korras! Aga... Ma olin tema juures pea kolmveerand tundi! Mõistate - 45 minutit! Ta rääkis oma elust ja olust ja minevikust ja natuke olevikust. Põnev oli. Ajalugu ju!

Ja Spider Solitaire on minu lemmikmäng... Noh, mitte midagist muud ei saa ju teha, kui arvuti nii tohutult kiire on... Aga mulle meeldib!

No comments:

Post a Comment