Thursday, January 27, 2011

Imedepäev Imedemaal

Kummaline! Väga kummaline. Lähen mina ikka samasse hotelli, kus olen nii mõnigi neljapäev end leidnud. Kõnnin fuajees ja oleksin saanud peaaegu šoki: fuajees istub läpakas käes meesterahvas, kelle profiil on sarnane ühele tegelinskile, kellega lõpetasin juba ammu suhtlemise! Ma siis hingasin sügavalt sisse ja istusin tugitooli. Süda puperdas nii mis hirmus! Õnnes sain ma suht alguses aru, et tegemist pole siiski sama inimesega. Pealegi, kui ta suu lahti tegi, rääkis ta vägagi väljamaa keelt. Vedas ühesõnaga.

Nüüd edasi. Nägin mina üht pilti paar päeva tagasi ja oleksin jälle šoki saanud! Täpselt sama inimene ju, kellega lõpetasin suhtlemise ära! Vaatasin siis lähemalt ning õnneks oli tegu teise inimesega. Jälle üle noatera. Ning siis veel kolmas kord, mil sain šoki ja jälle sama inimesega! Vot, kõnnin mina läbi vanalinna, väikeõde ning vanemad sabas-kõrval. Tõstan mina pilgu ja vaatan ning mõtlen: ''Mine kukele! See ei saa olla tema?!'' Aga teate mis, ma arvan, et seekord oli tegemist ikkagist Temaga. Ma ei viitsi juurelda teemal: kas tema küll tundis mind ära jne jne. Mõttetus ju! Kui oli siis oli ja kui ei olnud siis polnud. Igatahes, mina võtan seda, kui tänase päeva üht imedest!

Olgem ausad - tänane päev on olnud supppppper! Ja kui keegi suudab veel välja tulla mõne imega (mul on tunne, et tänane päev on täis olnud pisiimesi. Need mulle meeldivad ja teevad mind õnnelikumaks!) Igatahes, kui keegi suudab mingi imega täna ilmutada, siis ma broneerin end tema jaoks igaks ajaks, kui tal mind vaja läheb (jäädes ikka mõistuse piiridesse)! Vot. Nii et laske imed valla!

No comments:

Post a Comment