Thursday, January 13, 2011

Kuulsusehullus

Mina olen nüüd küll 10 korda kuulsam! Mõistate - 10 KORDA KUULSAM?! Oh seda lusti ja lillelist pidu! Ja keegi ei saa ütelda, et ma pole seda! Ma siiski olen nüüd filmi peal kinni ja mind sealt välja ei saa! Mu silmad on ja suu on ja nägu on ja mina ise olen ka! Oh, kuidas üks hetk võib inimese teha õnnelikuks ja kuulsaks!

Aga nüüd on kõik kohustatud mulle fännikirju kirjutama hakkama! Ma ei saa ju kuulus olla, kui mul fänna ei ole. Saate ju isegi aru. Ja mis kuulus olek see siis veel oleks? Ma võin vastu ka kirjutada! Ja pildi ka saata. See küll eeldab mingi pildikarbi ees poseerimist, aga selle elab ju üle. Eks ma ju olen Primadonna!

Muide, see et ma siia pole miljon tundi midagi kirjutanud, ei tähenda, et ma ei tahaks seda teha. Asi on lihtsalt minu viirusetõrjest aeglaseks muutunud arvutist. Tõesti – arvuti on mul sama kiire kui tigu keset kiirteed. Muretseda pole siiski vaja! – kui arvuti liiga aeglaseks läheb, siis ma kruvin ta lahti ja vaatan, mis ta sees on! Sellega saan ma hakkama küll. Teine asi on kokkupanemine, aga see pole praegult teemaks ju.

Muideks – kummikud ostsin ka endale üks päev! Nüüd saan plärts-plärts poriloikudesse hüpata! See mulle meeldib! Jebidijee! Nüüd on vaja vaid vihma... Aga läks uuesti külmaks... Küll kevad varsti tuleb! Enne seda saan ma ainult vanaks... Ooo – õnnistatud fossiilistumine on jõudnud järgmisele tasemele, st jõuab vähem kui kuu aja pärast sinna.

No comments:

Post a Comment