Saturday, January 1, 2011

KeelatudArtikkel

Minu esimene vana aasta päeva. Ega päev veel läbi pole. Juhtuda võib veel nii mõndagi. Eks jään ootama. Magama ma igatahes veel ei kavatse minna!

Ma leidsin, et mul on sentidest alles veel pea 23 krooni! See tähendab šoppamist. Mina igatahes homme lähen ja vaatan oma viimaste Eesti kroonide eest, mida saab. Investeerin millessegi toredasse. Näiteks... Mhm... Küll ma selle välja mõtlen! Ja siis kirjutan suurelt ilusalt juurde: ''Minu viimased eesti omad kroonid''. Vot. Ja siis leidsin veel eurosente ka! Küll ma olen ikka rikas! Tervel 3 eurot ja 15 senti! No nii! Läheks kohe pralletama või nii! Kes kampa lööb?!

Täna käisin sumpamas. Nii igav oli, et võtsin kätte ja läksin terroriseerisin lund. No oli alles lumi! Tahtis küll mind murda, aga ei! Mina olin tugevam ja murdsin tema! Muide, mere ääres oli jääst morsk! Päriselt. Kui ei usu, minge vaadake ise. Oleks mul fotomasin kaasas olnud, oleksin teinud pilti, aga nääädsa, pole fotomasinat, pole morsa pilti. Nii et võtka oma jalakesed selja peale ning jookske morska vaatama, enne kui ta ära suvatseb ujuda. Pisike morsk oli. Teda ei pea kartma. Patsutage turjale ja ta on sõber.

Igatahes... Minu lühike jalutuskäik... Sumpasin lumes ja kuulasin raadiot. Ja kui tuli mõni laul, mida ma ka oskasin, laulsin ma kõva ja vale häälega kaasa! Kes teab, siis oskab ka kirjeldada, milline kirjeldamatult imeline lauluhääl mul on. Mind võib varesega lausa ühte patta panna. Aga don't põe! - mina laulan ikka edasi! Peaasi, et keegi ei kuulnud... Käisin linnahalli katusel ka. Oli alles vaade. Meri oli totaalselt hall. Ei tea, mis tal täna viga oli. Tujutses jälle. Eks see ole seepärast, et ma pole tal ammu külas käinud. Ma püüan seda viga parandada.

Kõndisin ja laulsin ja mõlgutasin omi mõtteid. Teate, jalutamine teeb tuju ikka palju paremaks. Hommikul oli tuju nii nulli-ligidal. Jalutades laadisin oma Hea-Tuju-Patareid uuesti täis ning päev oli kohe kaunim! Soovitan soojalt kõigile! Tegelikult oleneb, mis patareisi keegi kasutab. Ja mõni kasutab ju kütust. Mina igatahes tean, kuidas mina energiat juurde saan. St Hea-Tuju-Energiat.

Kiikusin ka täna. Mulle meeldib see! Istusin seal naljakas kiiges, st pigem lamasklesin, ja vahtisin taevast ja puuoksi. Huvitav oli. Varesed lendasid. Pilvi polnud. Aga jahe hakkas. Ima ka! Mu sokid oli ligumärjad! Mis seal ikka tahta!

Teel koju leidsin endale järjekordse sõbra. Kassi. Musta värvi, valge kurgualuse ja sinepikollaste silmadega kiška oli. Paitasin teda. Rääkisime. Ma ju tean, et olen loomade suur sõber! Isegi Rotsu teab seda. Muidu poleks ju Rotsu minuga ja ei veedaks minuga oma kallist Aega.

Käisin emme-issi juures ka. Tõstsime veel šampaklaase ning mu telefoona mõtles, et tuletab end mulle meelde. Võõras number ilutses ekraanil. Eks ma siis võtsin vastu. Ja ohsaaa tonti! kes teispoolsust oli! Rääkisime ja nüüd kummitab mul peas küsimus. Tahan helistada. Ei taha helistada. Olgu. Julgen või Ei julge on paremad variandid. Ma pidin ju tegutsema mitte mõtlema! Jibidijee!

No comments:

Post a Comment