Thursday, January 20, 2011

Ilmast

Nüüd on lumi tagasi linna jõudnud. Jebidijeee! Mitu päeva oli märg ja vihmane ja märg... Aga vaat - täna hommikul oli täitsa lumi mis lumi! Egas mul märja ja vihma vastu midagist polegi, aga jalad saavad ju märjaks... Ja sokid ka... Ja siis on - oi! - kui mõnus lõhn! Lausa aromaatne! Tegelikult oli juba tunne, et kevad hakkab kätte tulema. Hommikud on ju ka valgemad! Selline tunne, et pime aeg hakkab selleks korraks läbi saama... Kurb... Samas - nüüd ei pea vähemalt helkurit kandma, kui too peaks ära kaduma! (Sellega seoses tuleb mulle meelde, et kunagi kuu - või vähem - kadus mu pardihelkur ära... Võttis kätte ja läks minema... Mina veel mõtlesin, et oi kui hea ja tore part mul ei kao ära ega midagist! Aga tuleb välja, et part siiski ei jaganud minuga sama mõtet ja tegi ühe minu lumessumpamise ajal vehkat... Kurb küll oli, aga ma võtsin siis oma vana roosa kassi helkuri kapist välja ning riputasin mantli külge. Too tahab ka plehku panna, aga siiani pole see tal õnnestunud.)

Seoses vihmaste ilmadega, olid teeolud kah üsna nigelakesed. Libe oli. Mina siis ükspäev mõtlesin teel töölt punkti B, ja peale seda, kui olin jääl oma ''võrratuid'' tantsuoskusi näidanud, kui ma peaksin sattuma kukkumisohtu, siis ma kukun ka. Kaua ma ikka tantsin ja püüan tasakaalu hoida? Lihtsam on potsti-prantsti! käbla käia. Ooo ma oleks õnnelik, kui sellega hakkama saaksin!

No comments:

Post a Comment