Sunday, January 23, 2011

Õnneseen

Õnnelik! Ma olen õnnelik! Megasuperhüper õnnelik! Jebidijeee! Üks telefonikõne võib muuta ja teha maailma kohe miljontsioljontuhatkümmend korda ilusamaks, kui ta juba niigi on! Tahan hüpata ja kallistada ja tantsida ja hoobelda ja....! Ja teha kõike, mida saan! Mis ette jääb! Ma olen õnnelik! Õnnelik!

Mis ma ikka suurustan siin oma õnnelikkusega... AGA MA JU OLEN ÕNNELIK!

Ja too pilt käib vägagi hästi minu kohta... Tõsijutt!




*

**

***

****

***

**

*


Jebidibijeee!



Jehaiduuuuuu!



Õnnelik!




Happy-Happy-Joy-Joy!




Ma tantsin!










Hüppan lakke!












Kiigun lambiga!














Jebididibijeeee!














Naeratus on kõrvuni!














ÕnnelikÕnnelikkuses!

















Jehhhaiduuuuu!








Okih, aitab küll...

No comments:

Post a Comment