Wednesday, March 2, 2011

Õhtud

Nonii. Kaks päeva läbi ja mõlemad õhtud on hõivatud olnud. Eile käis sõber DJ külas. Mõned klaasitõsted ja käemuskulaar kasvas. Ja juttu sai aetud ja mu arvuti sai uue taustapildi! (Heitke pilk paremale ja te näete minu arvuti uut taustapilti) On ju numsik?! Ja mu arvuti sai täiendust kah! Nüüd on ta parem. Mulle hakkab lausa mu arvuti nii meeldima! Armu või ära! Muide, kui peaks miskil imelikul kombel tekkima pähkliisu või päevalilleseemnete isu, ostke linnutoitu - tuleb odavam, kui osta pool kilo pähkleid lihtsalt niisama.

Ja täna sai teise sõbraga kokku. Käisime linnahalli katusel. Vaade oli võrratu! Imeline. Linnatuled. Laevad. Meri. Väike vein. Väike õlu. Väike kalmaar. (Seda ma juba igatsesin!) Vahepeal hakkas külm ja me kolitasime endeid minu korterisse. Siin pole siiski ju tuult! Linnahalli katusel oli siiski päris tugev tuulepoiss, kes kalmaarikotikesega natuke mängida tahtis. Oleksin peaaegu sõpra saates rongile istunud ning sõitnud temaga kaasa. Et mul homme töö peab olema! Ja usute või mitte: veinipudelit saab avada ka korgitseride ja muude jamadega isegi siis, kui kork on keeratav. Ma olen lihtsalt andekas.

Kantri on lahe!

Käna käisin. Valus oli natuke. Aga täitsa üle elasin! Isegi kondid suutsin terveks jätta!

Rimi kaardi tegin ka! Ja sain kommikarbi 30% odavamalt kohe!

Ja on asju, mis mulle väga meelepärased pole, aga ma talun neid siiski!

No comments:

Post a Comment