Sunday, March 27, 2011

Pühapäevased pannukooguškad ja muu trallalalaa

Eile õhtul tegin mina järjekordselt vaffelusi, et siis vanema õeksekese juures neid süüa ja karamellijäätis kõrvale ampsata. Tegelikult tegingi neid vanema õekese juures. Ja vaatasin filmi kah! Veini jõime kah. Ma ostsin jällegi pudeli valget veini. Mõtlesin, et viin koju külmakappi, aga koju jõudis vaid pool pudelit veini. Ega ta väga hea vein polnudki. Teisalt meenusid mulle mu Euro-tripi reisisõbra sõnad, kui Hispaania mägiteedel jõime 1eurost veini, mis väga maitsev polnud, et esimene pool pudelit ei ole hea, teine pool pudelist on juba joodav, aga kui võtad juba teise pudeli veini, siis on päris maitsev juba! Ja tõsi ta on. Õnneks polnud mul teist pudelit sama veini ning pool pudelit on ikka veel alles. Ma olen veinifanatt. Ma kohe ei saa ilma veinita. St nüüdsest hakkab mu külmakapist leiduma palju porgantit, veini, õuna ja võib-olla ka sidrunit. Veini ma üksi väga ei joo, sest ma ei saa veel pudelitki lahti, aga varsti saan! Ma püüdlen sinnapoole! Ning valge vein on igast tahest parem kui punane. Tegelikult on üks punane vein kah, mis mulle meeldib. Mul on pudel ka veel alles. Naljakas on see, et kõik veinid, mida siiani ostnud olen, on alla 4euri. Isegi alla 3. Kallimaid ei raatsi lihtsalt osta. St hetkel veel. Küll ma sinnani ka jõuan! Siis teen veiniõhtuid. Muide, järgmise kuu poole peal teen rummikooki! Nii vähemalt on mul plaanis. Selleks läheb küll kahte pudelit rummi vaja, aga selleks ma ju ootangi palgapäevani!

Eile öösel, kui koju jõudsin ja pool tundi jõudsin kodus olla umbes, tehti üllatusvisiit! DJst sõber külastas mind! Lihtsalt tahtis korra läbi hüpata. Astuski läbi. Rääkisime. Ta tuli otse Pärnust ega viitsinud koju minna. Pidi seal üksi olema. Mul pole selle vastu midagi, kui ootamatult külla hüpatakse. Eriti öösel.

Täna pidi olema mul karm dieedi päev. Pidin vaid sööma porgandit ja õuna. Aga ei! Sõbranna, keda polnud jällegi nii pea kaks aastat näinud oli otsustanud Tartust Tallinna poole end venitada ning saime kokku. Läksime pannkooke sööma. Sõin siis maasikamoosi ja jäätisega pannkooki. Sõbranna võttis šokolaadikastmega. Lõhn oli küll meeletu! Maitsev oli. Ja siis tahtsin mina saada kohvi. Saatsin sõbranna ära, läksin poodi, et osta pakk kohvi ja piima. Ning mida ei olnud? - Kollase sildiga allahinnatud kohvi oli täitsa otsas! Isegi poolt pakki polnud! Ja kallist kohvi mina ei tahtnud. Peaaegu oleksin alla andnud... Aga vanem õeksekene ütles, rääkisime jällegi telefoona teel, et Nescafe kolm pakki on odavalt. Ma siis võtsin. Jõin kaks tassitäit ära. Vähemalt tuli odavam välja. Piima ei pidanud ju juurde ostma. Ma tean, et dieedi ajal pole hea küll kohvi juua, aga noh... Saage aru! Ma joon väga harva kohvi ja täna lihtsalt tekkis meeletu kohvi isu! Ma ei tea, kust see tuli. Mõnikord võib. Kui pakid saavad tühjaks, siis olen jälle pikalt tee ja vee peal. Jääd peab ostma. See pidi hea olema...

Igatahes kavatsen mina varsti Lõuna-Ameerika suunas liikuda. Tehku teised, mis tahavad. Minu plaan on minu eesmärk. Ja selle nimel ma siis ka tegutsen.

No comments:

Post a Comment