Wednesday, March 23, 2011

Uudised müstilistest juhtumitest külmakambrist

Kadunud on minu emme kootud sokk!
Mina jätsin õhtul kaks kootud sokki põrandale. Hommikul, hakates sokke taga ajama, oli alles jäänud vaid üks sokk. Kuhu kadus teine sokk? Kas tõesti peab teine sokk elama elu lõpuni teise sokita? Kes oli too, kes viis öösel mu soki minema?!
Soki välimus: rohekalt kirju. Reageerib nimele Kreatiivne. Hellitavalt võib kutsuta ka Kretuška. Talle meeldivad vasakud jalad. Eriti aga vasaku jala parempoolne teise varsvas. Neid ta armastab! Kui tunnete, et keegi teid vasaku jala teisest varbast hammustab, siis teadke - see on minu roheliselt kirju Kretuška! Helistage siis mulle ja ma tulen päästan teid Kretuška käest!

Teine uudis kah
Kes on see tegelinski, kes mu põrandad täis teeb ja püksisääred märjaks teeb?!
Esmaspäeva hommikul ärkan mina üles. Tahan mina panna teksad jalga, mis jällegi millegipärast maas lamasklesid (ausalt - mina panin nad enda arvates kohe kindlalt tooli peale!), ja püksisääred märjad! Just! Ainult sääred! Nagu oleksin poriloigus käinud. Omast arust ma pühapäeva öösel ainult väljas ei käinud... Ja vaip oli ka niiske! Ja eile hommikul pea sama teema - vaip ühes kohas niiske ja seal vedelevad püksid (jällegi ma ausalt ei tea, kuidas nood teisedki püksid maha said) olid värvliosast niisked! Ma tõesti tahan teada, mis toimub! Mul pole tõesti selle vastu midagi, kui keegi mu vaipa peseb, aga võiks ju siis vähemalt asjadki maast ära võtta ju...
Rohkem uudiseid pole.

Kevad on kah käes.

Ja liiga valge on. Mina tulen töölt ära ja selline tunne on, et alles keskpäev on! Lihtsalt nii valge on! Aga mulle meeldib!

Lumi sulab kah ära.

Ja lilled hakkavad õitsema.

Ja tuba on soojem.

Üks ütles eile väga armsasti: ''Ilusast päikest teile sinna pimedasse kontorisse!'' Vot, see oli tõeliselt armas.

No comments:

Post a Comment