Monday, February 28, 2011

Teeeeee!!!

Esmaspäev. Sinine. Tumesinine kui tahate. Aga mida minu telefon teeb? Käitub igasuguste reeglite ja mõistuse vastaselt! Telefoona on mul igatahes liiga palju endast märku andnud. Küll on ta helisenud. Küll on ta sõnumeid vastu võtnud. Mida veel?! Tavaliselt ei saa ma viie argipäeva jooksul kah nii palju kõnesi ja sõnumeid kui täna sain! Imesi juhtub! Ja helistas ka inimene, kelle kõne poleks osanud oodatagi. Ega oodanudki. Palju ma sellest kõnest kasu sain? Seda, et ma mängin mõnikord lolli. Täitsa puhast lolli. Ja ma ikka ei tohi oma intuitsioonide ajel tegutseda. Pean ikka mõnikord mõtlema kah. Kuigi mõnikord on isegi intuitsiooni ajel tegutsemine väga kasulik. Siis saab ellu viia kõike seda, mida muidu ei viiks.

Sain kokku sõbraga. Jõime vanalinna Patricus head teed. See oli tõesti hea tee! Chai vannille maitseline kah veel! Mõnus vaht oli peal ja põhjas oli magus mingi värk. Seda jooks veel! Ja siis veel! Ja siis ühe klaasitäie kah veel otsa. Nii head teed pole ma veel siiani saanud! Peab ikka tihedamini Patricus käima ja teed jooma. Rääkisime Patricus pea kolm tundi. Natuke vähem küll. aga arvestame selle hulka veel aja, mil jalutasime trammipeatusesse ning sõber trammile astus. Vanalinn on esmaspäeviti niiiii tühi! Jäime keset tänavat korra seisma. Kuulatasime. Kusagilt kaugelt kostus müha. Autod. Inimesed. Nood olid liiga kaugel meist. See oli hea. Rahu. Vaikus. Üle pika aja tundsin head tunnet enda sisimas. Ja ta ütles, et ma õigel ajal saime kokku. Tal just oli vaja välja saada. Ma olevat hea inimene. Ning polegi vaja rohkemat, kui kohal olen. See tekitavat juba sooja tunde. Nii hea, kui sa tead, et sind on vaja. Isegi siis, kui sa midagi ei tee. Vaid lihtsalt oled. Oled kõrval. Ja vaikid. Kuulad. Oled lihtsalt olemas. Ja tunne, et keegi mõtleb su peale, sest sa tegid ta päeva rõõmsamaks, on fantastiline! Ja siis valdas mind mõte... Mõte, mida ma teostama ei hakka, aga mis mulle meeldib. Las ta jääda.

Ja üks peab minust lugu! Kummaline. Miks see nii on? Mulle meeldib see, aga... See on vaimustav!

No comments:

Post a Comment