Thursday, March 3, 2011

KukkumineKukkumineKukkumine

Ja ma kukkusin täna jälle! Ma ei tea, kuidas, aga kukkusin. Astusin vanemate juures majast välja ja seal oli väike jääloigukene ja mina - põmaki! - panin ära põlvili! Täitsa neljakäpakil olin seal! See oli valus! Mind ootas ees siiski kõnnitee. Ilma jääta. V.a loomulikult see kohakene, kus natuke jääd oli. Vasak põlv on natuke marraskil. Vasak käsi natuke kriimustatud. Parem käsi sai põrutada. Parem põlv kah. Aga mõistus on vistist ikka endisel kohal! Huvitav, kas ma nüüd homme ka kukun? Kolm olevat siiski kohtuseadus ju!

Ja mõni asi on, millest ma aru ei saa. Ehk ma ei peagi. Võib-olla ongi lihtsam. AGA homme on reede! Ja ma ei tea, mis too päev toob! Üllatusi igatahes! Ja tööpäev on kah lühem. On alles elu vaffa!

Hea laul http://www.youtube.com/watch?v=mvsmRuRp4cM Life Is A Highway

Ja seda elu ju on!

No comments:

Post a Comment