Monday, March 21, 2011

Väsimus...

Nädalalõpp sai ilusa lõpu. Kaks sõpra sai külla kutsutud. St üks tegi mulle ettepaneku mulle külla tulla, teine tuli külla tänu esimese küsimusele... Ja mereväevormi olen mina ka nüüd proovinud! Vot! Mereväes pole käinud, aga vorm on täitsa seljas olnud. Oli küll natuke suurevõitu, aga noh... See ei peaks ju huvitama kedagi. Ma tundsin end küll natuke klounina, teisalt - iga päev ei anta võimalust mereväelase vormi sisse hüpata. Joonistada sai ka! Ja üllatusmoment - üks oskab joonistada kah (ma hetkel ei räägi endast...). See fakt pani mind imestama. Eriti aga too tehnika. Mulle täitsa meeldib.

Ma olen mingi veinifanaatik vistist. Enne tänast hommikut oli mul kapis kaks pudelit punast veini. Nagu aru saate, siis neid enam ei eksisteeri. Aga nagu teate - loodus tühja kohta ei salli ning nii käisin mina täna poes ja ostsin pudeli valget veini. Tegelikult valisin ma pikalt pähklite ja veini vahel ning vein jäi peale. Teisalt seisab vein mul kapis tunduvalt kauem kui pähklid. Pluss kui keegi peaks ootamatult külla tulema, on hea pakkuda klaasikest veini (kuigi mul veiniklaase pole, aga teised klaasid on täitsa olemas. Lepatriinude ja lilledega puha.)

Käisin täna jälle poisipõnni vaatamas. Senikaua, kui ta magas, vaatasin-lugesin raamatu joonistamisest. Väga põnev oli. Sain kohe palju targemaks. Mulle lausa meeldis. Ning siis jälle mängida! Ah, kuidas mulle meeldib mängida! Siis olen kohe lausa enda mullis. See mulle meeldib. Muide, ükspäev nägin ma oma unistuste ideaaltööd! Kõnnin mina vanalinna tänavatel. Raekoja platsi juures on rohelises kuues mees, käes nukk. Mängib nukuga, lehvitab tollega kõigile ja räägib ja naerab ja tantsib. Ja kujutage ette! - talle makstakse selle eest! Peaks ise kah sellele kohale kandideerima, ma saaksin lolli mängimisega ideaalselt hakkama! St tegelikult saan juba.

Tegelikult olen ma omadega kutupiilu ja tahan magada. Lähen loen natuke lambaid ja siis veel natuke vaatan unesi, äkki tuleb jälle mõni rääkiv hobene mulle külla või päästan jälle kiva või näen oma tulevast unes või kauboid või muutun äkki printsessiks, kes lohesi päästab või... Oeh, ühesõnaga: Head Ööd! Ja lugege kah lambaid.

No comments:

Post a Comment