Sunday, February 27, 2011

Hääd ideed

Tegelikult mõte olla Ema Theresa on päris hea. Isegi superhea! Ja mingil määral peaks see ju ka sobima.

Ja enne magamaminekut oli voodikontroll: ega pole ühtegi ämblikupojukest või -tütrekest end smugeldanud end minu sooja voodisse. Ma olen küll hea, st vähemalt üritan, aga vaadake - ma eelistan ikka kaisukaru või siis olla üksi oma väikeses voodis. Ämblikut ei saa isegi ju kaissu võtta! Üritage te mingist väikest looma kaissu võtta! Ta ju jookseb minema! Ja kunagi ei tea, äkki ta tahab üldse öösel ära kaduda ja mina hommikul siis hakkan muretsema tema pärast. Nii ju ei saa kah päris. Kahju hakkab ju nii ämblikust. Ega tema süüdi ju ole. Oeh. On alles raske nende ämblikutega.

Ja meil läks täna, st eile, veetoru katki! Tuli omanik ja ütles, et pauhhhhtiiii! ja veetoru tegi katkimineku häält. Ja nii polnud meil mõnda aega vett. Nüüd on küll. Mingi jubin on küll puudu, aga veetarbimist ei pidavat see segama. Nii et vesi on jälle majas! Mulle mõnikord meeldivad sellised vahvad asjad! Kui elekter kah ära läheks oleks ju veelgi põnevam!

Aga kaks pudelit veini leidsid eile enda lõpu. Üks oli küll parem kui teine, aga pole hullu! Mõlemad olid joodavad.Ja mina olen ka sinisilmne naiivitar, kes konni musitab, et siis näha, kas ühest neist saab prints! Veel ma neid ei musita, aga kui tuleb konnahooaeg, küll ma siis neid ka taga ajama hakkan! Ja musitan nad kõik läbi! Äkki siis tuleb varsti prints kah. Valge hobune pole tähtis.

No comments:

Post a Comment