Wednesday, February 2, 2011

Õnnelikkus

Ma ju ütlesin, et ma kirjutan ainult siis, kui mul mitte kui midagi kirjutada ei ole! Niipea, kui mul midagi kirjutada on/oleks, niipea ma ka ei kirjuta. Vot. Tüüpiline noh.

Vahepeal on juhtunud nii natukestki. Käisin ühe naljatilgast tegelinskiga teist korda ''Rapuntslit'' vaatamas. Seekord siis 2D mitte 3D varianti. Teine variant on küll parem, aga pikemas perspektiivis ajab asja ära ka 2D variant. Aga naljakas oli seegi kord! Mulle kohe meeldib too multikas!

Eile, st teisipäeva õhtul sai käidud ka sõbra juures. Ja mina kavalpea jäin magama. Magasin hommikuni. V.a nood hetked, kui sõber suvatses mind üles ajada.

Täna käisin piljardit mängimas! Jebidijee! Kolm mängu ja arvake, mitu mina võitsin? - Ja õige vastus on... - Mitte ühtegi! Ah, te olete ikka nii targad! Teisalt oskan ma hästi organiseeritada ning ma õppisin kah. Kuigi kii käeshoidmine oli pigem tsirkusetegu, aga see ei loe ju! Peaasi, et ma mängin! Pealegi ma arenesin kolme mänguga päris palju. Varsti olen juba proff! Naerge nüüd nii palju kui tahate. Kes viimasena naerab naerab niikuinii ju paremini! Hahaa!

Kõige olulisem muudatus mu elus on siiski töökoha vahetus. Tulin vanast kohast ära ning uus... On juba olemas. Tegelikult oli mul valida kahe koha vahelt. Päris kurb, et mind tahetakse. Tegelikult hea ka! Nii on vähemalt valikuvõimalust!

Ah, kuidas ma enesega rahul olen!

No comments:

Post a Comment