Friday, February 4, 2011

Mingisugune mälestus

Erakordselt vapustav nädalavahetus! Teistmoodi! Polnud küll mingi fancy ega piduderohke ega midagi taolist. Pidudele ma ei jõudnudki sel nädalavahetusel. Aga see ei madalda nädalavahetuse väärtust! Mina olen igatahes omadega rahul.

Reedest jääb alles erakordselt hea mälestus! Erakordselt tore kogemus! Tänaval tuli ligi rootsi vanapaar. Soovisid teada, kus asub Kuldse Notsu restoran. Tahtsin hakata teed juhatama, aga mõtlesin, et parem viin nad ise kohale. Lühike tee siiski ja liikusin niikuinii samas suunas. Ja kui mina tahtsin oma suunas liikuma, küsis meesterahvas, kas ta tohib mulle kalli anda. Ja tegimegi kalli. Armas oli. Ega iga päev võõralt kallisi saa! Teinekordki!

Reedel helises mu telefoona nõudlikult kui olin jäisel teel oma tasakaaluharjutusi sooritamas. Too kõne suutis mu kõne kohe vääääga lõbusaks teha! Siiski helistas sõber, kes oli saatnud oma telefoona pikale reisile. Ise jäi loomulikult Maarjamaa pinnale. Aga ta helistas ja ta polnudki mind ära unustanud! Vapustav! Ma ju teadsin oma sinisilmse naiivsusega, et ta ei unusta mind siiski ära... Sõber ju!

Eile anti mulle pool tundi, et joosta koju, vahetada riided, joosta Olympicu hotelli. Ja ma sain hakkama! Okih, viis minutit läks üle, aga koolitus polnud peale hakanud! Jebidijee! Sain ilusti pileti ning võisin kuulama minna. Oi, kuidas sai naerda! Ja milline infovoog! Sain niivõrd palju targemaks! Ning Urmas Purde oli ka kohal! Tema koolitust kuulan juba teist korda ning siiani on jäänud temast supermulje. Inimene oskab koolitusi läbi viia. Ta teab, mida teeb ning see mulle meeldib. Kahjuks pidin tund enne lõppu ära minema. Mind ootas laps, keda pidin hoidma. Ja jälle ma jooksin! Jooksin hotellist koju, tegin kiire riietevahetuse ning lapse juurde! Õnneks ei olnud vaja kaugele minna. Veetsin kaks ja pool tundi mängides. Ma juba tundsin sellest puudust. Nii hea oli... Tahan veel!!! Lastega on ju vahva mängida.

Tänanegi päev on olnud huvitav. Muusikuga sain kokku. Võtsin üle pika aja kätte pliiatsid ja joonistasin. St määrisin paberit. Pilt ei olegi väga jube. Rahul ma sellega küll pole, aga ega see veel valmis ka pole! Mul on veel aega toda pilti jubedamaks muuta. Üle pika aja kütsin ahju kah. Nüüd on toas isegi soojem kui väljas! Jebidijeee! Harju või sellise mugavusega ära!

Sai käidud sõbra soovitusel veel väljas täna. Kohtusin väga huvitavate inimestega. Nüüd ma usun veelgi rohkem. Endasse. Teistesse. Imedesse. Juhused... Mhm. Viimasel ajal olen väga palju deja vu värki kogenud. Ei tea, mida see tähendab. Mulle igatahes meeldib!

Olete märganud, et väljas hakkab kevad kätte jõudma?! Nii vapustav! Linnud lõõritavad. Lumi teeb sulamistrikke. Päike paistab kauem. Valgem on kah siis ju kauem. Ja nood tähed! Täna oli kummaline kuu taevas - sirp, aga kumas terve kuu. Imevõrratu! Müstiline! Kunagi tantsin ka mina kuul.

No comments:

Post a Comment