Sunday, February 27, 2011

Mu kodus oli ämblik. Suur ämblik! Mitte väike. Ikka korralikult suur. Noh, selline korralikult suuuuuuuuuuur. Ja mitte lihtsalt suur, vaid SUUUUUUUUR! St mu voodisse teki alla tahtis pugeda tohutult suuuuuuuuuuuuuuuuur ämblik! Aga õnneks päästeti mind ämbliku käest (või siis vastupidi? Eiiiii! Mind ikka päästeti ämbliku käest. Jutul lõpp.) ja ämblik viidi koridorri. Imelik, et mõni elusolend peale minu ka minu korteris suudab elutseda. Püüdku vaid! Ma olen liiga ego ja mulle piisab Rotsust kah. Kuigi ma saan aru, et mu teki all on soe ja puha, iiski on mu voodi liiga väike kahele.Peab leidma lihtsalt teise kodu. Mitte mina loomulikult. AGA äkki oli toämblik Rotsu sõber? Uurin selle Rotsult välja, kui ta tagasi peaks maa peale kunagi tulema.

Ja nüüd tuleb välja, et ma olen avatud ja sõbralik kah veel! Järgmisena äkki hakkan veel Ema Theresaks!

Ja mida ****** pärast ma räägin, kui keegi isegi kuulata ei taha?!?!?!

No comments:

Post a Comment