Thursday, December 2, 2010

Eilse päeva sügavad emotsioonid

Pidin küll eile kirjutama, aga kasutades oma kunagise kolleegi sõnu, ei tasu täna homseid töid ära teha. Homseks peab ka midagi jääma. Nii et toon välja eilse päeva positiivsed mälestused:
*Muutsin hommikul vähema kui poole tunniga oma väikese korteri natukenegi jõululikumaks. Isegi ühe kompositisooni tegin!
*Järjekordselt jõudsin eile imekiirusel tööle. Ei saa mina aru, mis toimub. Olen hakanud vistist kiiremini kõndima.
*Kolleegiga sai järjekordselt mõtteid vahetatud. Tasandil, kuhu ise väga pole küündinud ja kuhu suunas mõtted igapäevaselt ei lähegi. Nüüd ma oskan inimesi jällegi rohkem hinnata. Nende käitumisest mõtteid välja lugeda. Mälusoppidest kerkis esile ka Energiavampiir.
*Oranži auto vilkurist moodustus süttiv küünlaleek.
*Leppisin sõbraga kokku, et läheme ja retsime meekooki rummiga ja siis sööme seda kah. Ootan huviga igatahes!
*Mul oli eile nii palju energiat õhtul, kui emaga ja väikeõega kokku põrkasin ma ainult rääkisin ja olin energiapomm.
*Võtsin endale eesmärgiks aidata inimest, kes on meelestatud negatiivsusele. Aitab naljast! Kui ma suudan teda innustada rohkem naeratama ja positiivsemalt mõtlema.

No comments:

Post a Comment