Tuesday, November 30, 2010

Pole jällegi miljon aastat midagi kirjutanud. Võtan kätte.
Palju on juhutnud. Palju rõõmsaid hetki olen kogunud oma elupagasisse. Selle aasta pagasisse. Iga päev toob jälle midagi uut. Iga päev annab juurde teadmisi ja enesekindlust. Isegi täna öeldi mulle, et teen hästi asja, mida ei uskunud endast. Aga hakkama sain. Ja veel paremini, kui oleksin osanud oodata! Nüüd ootan lihtsalt homset. Käed sügelevad. Juba tahan! Tahan veel!
Mis head on toimunud?
Võtsin ühendust ammuse sõbranna L-ga. Ilgelt vahva tegelane on. Ja täis seda elurõõmu ja positiivsust, et anna või otsad. Ütles, et ta unistus täitus. Vot, see andis tuult tiibadesse ka mulle! Minu üks unistus täitus ka. Aga mõni on täitumata. Ja ma tahan, et need täituksid. Ja need täituvadki. Ma küll mõtlen suurelt, aga nii peabki!
Pluss ma olen viimasel nädalal tutvunud nii paljude vahvate inimestega, et lausa hirm hakkab. Nad on lahedad ja positiivsed ja vahvad ja vinged... Isegi täna üks... Ta muudkui rääkis ja rääkis ja rääkis, aga nii hea oli teda kuulata. Kohe näha, et talle meeldib rääkida. Mulle meeldib kuulata. Pluss ma sain endale sõbra, kellega lähen meekooki retsima, ja kes ütles mulle ühe tunni jooksul kaks korda, et ma olen lahe! See teeb ju elu ilusamaks... Kuigi elu on seda niigi.
Lund sajab! Tahaks minna ja hüpata lumme ning sealt hangedes kahlata! Jeerum! On alles talv. Ja nüüd on mul ju müts kah! Ma võin ju siis kelgutama minnagi! Varsti lähengi. Ilgelt ootan.
Ma olen endale veel kaks uut sõpra saanud! Mul käib tihasepoiss akna taga lund söömas ja ämblik istub vetsus nurgas. On mul alles elu!
Täna hommikul sain energialaksu. Kuulsin raadiost laulu ''Teine dimensioon''. Laul, mis paneb naeratama ja jalga keerutama. Ning siis ma naeratasingi terve tee tööle! :D
Inimesed, kelledega suhtlen, on andnud mulle palju juurde. Ma tunnen, et olen arenenud. Tunnen, et ma olen teistsugune kui varem. Tunnen, et pulbitsen totralt energiast. Ma olen õnnelik! Ma tunnen, et minust on abi ja kasu. Et ma tulen toime millegagi. Ma olen lihtsalt õnnelik... Ja ma tunnen väheke kurbust, et ma õnnelik olen...

No comments:

Post a Comment