Wednesday, December 8, 2010

Mis juhtus eile?

*Eile hommikul tööl kõmpides, säras taevas täht (olgu, ma tean seda, et tegemist on tegelikult Veenusega, aga las ma kutsun teda jõulude puhulgi lihtsalt täheks, kes taevas siratseb). Kõikus seal taevas ja vahtis alla. Kena täheke oli.
*Sain õhtul A-ga kokku. Käisime ja jalutasime ja rääkisime. Imetlesime tulesid täis linna.
*Jalutades trehvasin ka M-i ja D-d! Oli tore neid üle pika aja näha! Väike vestlus ja mõned kallid ja siis edasi erinevate tuulte suunas! Tõsiselt hea meel oli neid jälle näha.
*Eile töö ajal helistas mulle E. Rääkisime mõned sekundid üle 43 minuti. Vahva oli rääkida. Ma naersin vahepeal lihtsalt kõht kõveras. Energialaks missugune! Huvitav, millise pilguga kolleegid mind vaatasid? Mhm... Ah, vahet pole! :D
*Mulle toodi karbitäis kommi!
*Ja ''päkapikk'' tõi-andis Vana Tallinna maitselist vistist martsipanitäidisega šokolaadi. Oli alles mõnuzzzz...
*Leidsin blogi, mida lugedes sain juurde nii teadmisi kui kindlust. Õhtul veel jagasin seda H-ga. Minust on ikka kasu ka!
*Olen mingi tohutu toidutare fanatt! Peaksin endale mingi keelu peale panema ja sissepääsu takistama.
*Mulle anti homseks vabad käed teha just nii palju kui tahan! Juhhuuu!

No comments:

Post a Comment