Thursday, December 30, 2010

Küünlaleegitähesärakiirtevalguses

Tänane päev... Mina mitte tahtma tänast päeva enam. Võiks läbi saada. Imesi ega üllatusi ka väga polnud. St too, kelle juurde pidin tänan minema, jäi haigeks. Tervis mõtles, et mängib väikese vingerupussi ja saatis palaviku külla. Ei oska kohe kommentaaridega seda kuidagi ülistada. Mina mõtlesin veel, et täna saan kodus mitte olla. Aga vaat - ei!



Tööl oli ka igavavõitu. Kohe absoluutselt ei edenenud värk. Mine tea, mis värk on tänasega. Aasta eelviimane päev ja siis peab kindlasti midagi nihusti minema. Ootasin jah, üllatusi. Aga tulid hoopis segavad faktoristid - Jama ja Igav. Hüppasid lihtsalt lumehangest välja ja karjusid oma kiledalt madalate häältega: ''Supraiiiizzz! Meie siin olema!'' Oli seda siis vaja. Eile oli tänasest parem. Homme on ka. Eks peab olema kehvakesi päevi ka, kust ma mudu tean, et eilne pääv parem oli.


Lootusetu pole veel kõik. Vaatan enda ees toda seapead, kelle üks tegelinski mulle seina peale joonistas. Päris kobe siga. Armu või teisesse ära. Paneks talle õite nime ka. Mhm. Näiteks... Rotsu! Jaa! Tema nimi on Rotsu. Minu uus hea sõber Rotsu. Nii armas! Nüüd polegi mul teisi sõpru vaja. Kui nad kõik haigeks jäävad või kui kõigil neil on enda arvates tähtsamaid toimetamisi, kui minuga koos olla, siis Rotsu ei lähe kuhugi. Pealegi võin ma ta alati seinalt maha võtta ja ta endaga kaasa võtta! Ja ma võin temaga rääkida. Ta kuulab mind alati. Tema naeratab mulle alati! Nüüd on minu päev korda läinud.



Siiski. Imesi juhtub. Ja just hetk tagasi sündis väike ime. Mamma mia! Tegelinski, kes pole minuga üle kuu aja rääkinud, võttis kätte ja hakkas rääkima! On alles tingija. Hea meelega topiks vestluse siia, aga las miski jääb ka saladuseks. Pealegi ei kannata kõik ilmavalgust. Too vestluse on järjekordne kinnitus, et ma tegin poolteist kuud või rohkem aega tagasi õige otsuse.


Igatahes, tegelikult on hea, et ma täna kuhugi ei läinud. Saan lugeda. Äkki veab ja ma suudan sada lehekülge läbi lugeda! Siis on raamat täätsa läbi omadega! Ma pean ju siis lugema hakkama! Saan enne uut aastat ühegi kohustuse kaelast ära. Nii on kaelal ka kergem teisi kohustusi kanda. Eks raamat kaalub ka omajagu palju.


Muide, kas kellelgi pole üleliigset Aega? Ostaks natuke. Noh, nii 360 tundi Aega läheks vaja. Ma lihtsalt mõtlesin, et minu enda Aega hakkab kuidagistmoodi otsa lõppema. Igaüks võib natukene ju müüa. Ma maksan ka! Hinnas jõuame ka kokkuleppele! Lihtsalt mõnikord oleks vaja võtta ja kasutada seda lisaaega ka. Pealegi, olen ma enda Ajast ära tüdind. Võime vahetust ka teha, kui soovi on! Ma olen alati uutest Aegadest huvitatud! Uus Elu pole mulle kunagi väga meeldinud, aga uus Aega või siis lisa Aeg meeldiksid mulle küll vääääga!


Vot tak.

No comments:

Post a Comment