Monday, December 6, 2010

*Istusin täna H-ga ka tuli H sõber. Too ütles suunamisega mulle, et ohoh, kena neiu. Vot, ei teagi, kas võtta seda komplimendina või mitte...
*Mina arvasin, et mõned on minust paremad. Oskavad midagi paremini. Aga H ütles mulle, et minus on midagi mida teistes pole (põhimõte seisnes selles)
*Suutsin teha ühe noormehega kokkuleppe. Alguses ta seda ei tahtnud. Ja siis ta veel küsis, kas mina olen alati nii rõõmsameelne! Nu vot. Selle peale oskab ainult naeratada ja mõelda, et tegelikult see peaaegu nii ongi. Mitte loomulikult alati, sest iga inimene vajab ju ka nn oma aega.
*Ajasin täna enda jaoks ühe asja korda. Nüüd on vaja teha viimane samm, aga peab natuke ootama. Sutsukene kõigest veel.
*Issi ütles, et minu eest tahab ta vähemalt 10 metssiga. Vot. Niisama ei saa tänapäeval ikka midagi.

No comments:

Post a Comment