Saturday, December 4, 2010

*Ma tunnen, et võin kahte inimest usaldada. Ja seda ei juhtu tihti, et ma usaldama kipun, eriti võõraid. Aga nood kaks on nii toredad sõbrannad, et veedaks nendegagi aega koos!
*H suutis mulle täna nii hästi öelda. Ütles veel, et ma teen nii ajalugu. Teengi. Ma jäädvustan end kellegi või millegi ajalukku kindlasti. Kuidas, see on hetkel teadmata
*Just vaatan üht toredat last. Väike poiss lükkab enda ees mingit kummalist pulkadest kokku pandud värki. Nii armas :)
*Ma olen täna pea terve päev tööd teinud ja energiat natu jätkuks veel!
*Käisin täna vanema õeksekese juures. Tundub, et tal läheb vähemalt ühes asjas supper hästi. Pluss veel miljon muud asja, milles tal hästi läheb. Mul on mega hea meel ta üle.
*Ma tegin ühe sammu. Ja ma püüan kuidagi sellest ka kinni pidada, kuigi südames ei taha see väga õnestuda. Ma loodan, et ma saan hakkama. Ma tean, et saan!

No comments:

Post a Comment