Friday, December 30, 2011

Väljamaa

Ma käisin eile väljamaal. Ikka kaugel ja ägedal väljamaal. Igaüks ju ei saa sinna minna. Ilmselgel ei ole lubatud igale inimeseloomale minna Soome. See asub liiga kaugel pluss ega igaühel pole finantsegi selle jaoks. Nagu mulgi.

Sõin salatit lagritsapulgaga. Ilmselgelt, kui sul pole lusikat, aga kõht on roppu moodi tühi ja sul on salat ja sa oled mingi Soome Idakeskuses, siis sa kohe pead mingi viisi leiutama, kuidas midagi süüa. Mina nägin lagritsapulka ja kohe tekkis mu peakeses mõte: kui ühendada lagritsapulk salatiga, saab ideaalselt ju süüa! Kätlin ei tahtnud mind vaid tunda sel momendil... Polnud hullu! Ta elab ikka veel! Egas ma nii jubedaid mõtteid ka ju ei mõtle.

Tegelikult tasub Soomes käia. Seal näen ma vähemalt inimesi, keda Eestis ei näe ja kes on mulle mingit pidi ka tuttavad. Näiteks nägin ma meie pagaripoe püsiklienti oma perega Viking Line'i laeval. Soome poolel, trammipeatuses üle tee nägin vanalinnapäevadest tuntud koordinaatorit. Tordile pani aga kirsi Idakeskuses šoppamine. Pood. Ri
ietepood. Vaatan, leti taga noor neiu. Vaatan veel. Tuttav neiu. Vaatan veel. Mu endine sõbranna ja põhikooliaegne klassiõde ja pinginaaber! Tõesti pean minema kuhugi kaugele väljamariiki, et taolisi inimesi näha.


Tegelikult on täna aasta viimane päev. Ja ma pole isegi mitte ühtegi aa
sta kokkuvõtet teinud! KOhutav! Kas sellist aasta lõppu ma siis tahtsingi?! Ilmselgelt. Aga tegelikult, mida võin ma lühidalt tolle aasta - 2011 - kohta öelda?
  • oli põnev aasta
  • oli eneseületamise aasta
  • oli seiklusrikas aasta
  • oli eneseõppimise aasta
  • oli aasta täis naeru
  • täis lõbusaid seiku
  • oli aasta täis väikesi joominguid, millest suutsin tekitada mõned mäluaugud
  • oli aasta, kus proovisin nii mõndagi uut
  • oli aasta, mil leidsin enda õige töö
  • aasta täis armastust
  • lisandiks mõned pisarad
  • aasta täis mitmeid lahkuminekuid
  • oli suhtlusaasta
  • uute kogemuste aasta
  • aasta täidetud üllatustega
  • aasta täis kaotust ja taaskord leidmist
  • aasta täis kordaminekuid
  • ...
Tegelikult pikeneks nimekiri veelgi. Jätan selle tegemata. Sest mida ma vaid öelda üritan: imetabaselt võrratu aasta oli! Aga teades minu uue aasta plaane, tuleb mu järgmine aasta veel huvitavam. Võrratum.

Nüüd võiks vaid tulla maskiga prints ja viia mind uude vahvasse aastasse. (Palun, siinkohal kasutage oma imetabaselt olemasolematut fantaasiat)
-

No comments:

Post a Comment