Sunday, December 25, 2011

Oh Jõule!

Imetabaseid jõule kõigile! Ilmselgelt olen jõulusoovidega natuke hilinenud, aga pole hullu: HÄID KAUNEID JÕULUSEID JÕULE! Ja kui sellest väheseks veel jäi, siis: Oleksid teie jõulud vapustavalt imetabaselt kaunikujuliselt lumevaibalised tähekirkad piparkoogilõhnalised verivorstimaitselised jõuluvanakuuelised ja mida kõike veel. Ühesõnaga megasuperhüpertoredad ja vaffad! Minu omad põhimõtteliselt sellised on olnud. On jäänud veel vaid üks püha...

Noh, kelgutamas ma sain käia. Tervelt mitu liugu lasin mäest alla! Pikad valulised ja mõned lühikesed. Hüppeid oli kah. Ja kui tekib küsimus, kus taeva kohast lumi veel maha tuli, siis teadke: kui mina jõuludeks lund tahan, siis ma ka saan. Isegi kui pean Taevamehele peale maksma mitu tuhat palju raha. Aga sain oma tahtmise! Eile, jõululaupäeval, sadas taevast laia valget lund terve õhta. Hommikul oli veel lumi maas. Võtsime kelgukesed ja kile ja nii saidki hoo sisse mitu hullu liugu. On mul alles ilus jõul! Eelmine aasta oli küll lumi põlvini, aga ajab see mõnesentimeetrine lumi ära, kui väga vaja. Peaasi, et libe oleks!

Mõelda, mõned on jõulude ajal kusagil kaugel ära Eestist. Kusagil, kus on lumi rinnuni ja kus lendlevad põhjapõdrad. Tahan ka! Teised aga ei peagi jõule. On tööl. Selliselt on kujunenud mitmete inimeste elud. Igaühel isemoodi. Päris isemoodi tüdruk oled, väljast hõrk ja muidu tore...

Mulle saadetakse jõulukaart! Ja mitte Eestist. Kaugemalt riigist. Okih, jõuab küll arvatatavasti alles uuel aastal kohale, aga see mind ei huvita! Kaart on kaart ja sellest ma juba ära ei ütle. Ja nii ongi.


Kauneid jõulukelli!

No comments:

Post a Comment