Friday, December 16, 2011

Lapsehoidja õnnetus

Mulle pole mitte keegi oma tuhatmiljon aastat ühtegi unejuttu enne magamaminekut loetud. Aga eile öösel täitus jällegi mu väike unistust. Väike, viie-aastane tüdrukutirts veeris mulle unejuttu. Ta jõudis umbes poole peale, sest mu silmad lihtsalt vajusid ise kinni. Nii jäigi unejutt poolikuks. Vähemalt on siis järgmine kord ka midagi lugeda. Ja väike tüdruk isegi mitte ei kavatsenud oma voodisse magama minna, vaid jäi minuga oma väikevenna väiksesse voodisse. Kuidas me sinna ära mahtusime, ma ei tea, sest väiketüdrukule meeldib ikka voodis siiberdada. Hea, et ma ikka voodisse jäin! Kuigi hommikul valutas selg nii, mis hirmus! Üle elasin. Enne magamaminekut rääkisime veel pikad jutud maha. Mõnus kvaliteetaeg väga armsa väikese tüdrukutirtsuga.

Tegelikult oli terve mu tänane päev kvaliteetaeg omaette. Ma vaatasin küll täna ka kella, aga teate, mul pole kõige paremagi tahtmise juures aimu, kuhu kadus aeg. Ma lihtsalt ei tea seda. Aeg möödus ülihelikiirusel. Lastga olles lihtsalt juhtub nii. Ja ma unustasin isegi söömise ära! Ja mul pole halli aimugi, mida me tegime kolmekesi peale meisterdamise ja ühe multika vaatamise. Ahjaa! Nad terroriseerisid mind. Küsisin, kas nad oma teisi lapsehoidjaid ka terroriseerivad, tuli vastus eitav. Miks? Noh, nad pole nii naljakad kui mina. Ses suhtes... Ega ma siis ka nüüd niii naljakas pole! Kuigi ma tõesti väga kahtlen, kas teised lapsehoidjad lasevad vabatahtlikult endale selga ronida, või end patjade alla matta või hammustada või pliiatsiga täis sodida või jalgadest kinni hoida, kui peab kuhugi teise ruumi minema, või on nõus hobust mängima, ja mitte ainult hobust, vaid alguses klaashobust, siis portselanhobust ja mis liiki hobuseid veel. Noh, ja seda kõike ja rohkemgi veel ühe päeva jooksul. Näidake mõnd veel ja ma loon temaga Vastupidavate Lapsehoidjate Liidu.

Minu fantaasia vastu kah midagi panna ei saa. Ma mõtlesin ise välja muinasjutu Piparkoogipoisist, Piparkoogitüdrukust, Kuust ja Soovitähest. Ja noh, tüdrukutirts hakkaski uskuma ning nüüd soovib kogu südamest midagi, sest sel juhul võib ka tema Soovitäht tema juurde lennata ja ta soovi täita. Vat siis, rääkige veel lastele lugusid Soovitähtegest ja soovide täitumisest. Eks ma pean ka midagi soovima hakkama, äkki lendab ka minu soovitäht minu juurde.

Väikepoiss soovib mind juba tagasi nende juurde. Loomulikult lähen! Neist lihtsalt ei saa kohe eemal olla.




Ma olen õnnelik kah. Mu arvuti sai lõppude lõpuks terveks! Minu enda punane arvuti. Ta on terve! Ta on pea pool aastat haiguse käes vaevelnud ja nüüd viidi arsti juurde ja arst tegi tšiki-priki ja minu kallis arvutike on jälle minuga! Ta lausa igatses mind. Pealgi särab ta nagu uus, nagu enne haigeksjäämist. Ma lausa armastan oma arvutit. Kohe näha, et me kaks oleme kokku loodud.

No comments:

Post a Comment