Saturday, December 10, 2011

Elasid kord eite ja taati...

Ma olen ikka ilgelt tubli: käisin täna poes ja ostsin miljoni euro eest küpsiste tegemise materjali. Mõtlesin mina, et küpsiseid on vaja teha, aga et neid teha, peab olema toormaterjali, et nad ikka kuidagimoodi valmis saaksid ja nii ma tulingi koju nagu koormaeesel, kott täis jahu ja kaerahelbeid ja rosinaid ja suhkrut ja võid ja muna ja ma ei tea, mida kõike veel. Aga tavaari oli mitte vähe. Tegelikult mulle isegi meeldib küpsiseid teha. Ma ainult loodan, et need ka ära süüakse. Tegelikult pole sellega mingit probleemi - kui ei sööda ära, teen sellest rummikoogi ja küll siis juba süüakse! Ma tean, et ma olen omamoodi intelligentselt tasemel geniaalne.

Veel 14 päeva ja siis on jõulud.

Veel 21 päeva ning peame järjekordselt uueks aastaks listi tegema ja oma lubadused nimekirja sättima. Ja siis tulevad taevasse värvikirevad hüpeldised ja me oleme kõik õnnelikud! Nii vähemalt räägitakse. Sest vanaaasta viimsel ööl on ju kõik võimalik. Eks peaks ise kah mingi listilaadse asja kokku panema. Noh, lihtsalt seepärast, et enamus teeb seda. Kuidagi pean ju vooluga kaasa minema. Eks siis aasta lõpus ole näha, kas ma olen ikka midagi korda ka saatnud või lihtsalt passinud ja lage vahtinud. Tegelikult on mul ikka midagi kirja ka vaja panna. Ühesõnaga nüüd on vaja muretseda paberit ja pliiatsit ja kirjutama hakata. Nalja hakkab saama. Nii mõndagi nalja....

No comments:

Post a Comment