Sunday, January 1, 2012

Uus aasta Uued algused

Häpppi njuuu jeaaar!

Tuli suure paugu ja kärtsu ja mürtsuga ja mõne raketi rünnatuga ka minu pihta ja kahe šampusepudeli avamisega. Pluss veel nii mõnegi totaalselt võõra inimese kallistamisega. Aga egas ma siis iga päev ei või Raekoja platsil lihtsalt hüüda: ''Head uut aastat!'' Ja seda võimalikult kõva häälega. Neti ja Tom hüüdsid ka, aga mina sain kallistusi. Haa! Täitsa võõrad inimesed. Mina neid ei tundnud, nemad mind kah, ja enamus oli venelasi. Nad ongi avatumad. Ja et aasta ikka huvitavam oleks ka autojuhtidele, kirjutasime nii mõnelegi lumisele autole peale: ''Head uut aastat!'' Nad säravad hommikul kindlasti rõõmust sellist soovi oma auto peal nähes. Lihtsalt tehke järgi või makske kinni. Oli üks parimaid uue aasta vastuvõtte. Mulle meeldis. Ilutulestik kandis minune uue aasta koos uute algustega. Neid algusi ei ole mitte üks, vaid lausa mitu.

Igatahes, nüüd on käes uus aasta. Uues kuues. Ja meil kohe täitsa valge kah. Sobib mu plaanidega. Uue aasta lubadusi mul pole. Ei tee kah. Kes nendest lubadustest ikka kinni peab? See-eest on mul täitsa oma idee, kuidas teha oma aasta 2012 palju põnevamaks, huvitavamaks ja meeldejäävamaks.

Esimene uus algus on mul ''366 uue aasta asja'', kui ma võin selle nüüd nii nimetada. Mul on tops, mille sees on varsti 366 paberilipakut, milledel on kirjas, mida ma pean tegema kas antud päeval või mingisuguse aja jooksul. Täna pean ma näituseks kirjutama kolm luuletust ning need siia kirjutama. Eks ma üritan aja jooksul oma tegemistest teada anda. Hea, et ei tulnud mingit jooksmist. Eks uue aasta esimene päev peabki olema natuke rohkem loominugulisem, kui muidu.

Teiseks uueks alguseks on võistlus Neti ja Tomiga.

Kolmandaks algatuseks on veel tuhat asja. Tegelt mitte küll nii palju, aga mõned ikka. Uued. Sellised, mille tegemiseks ootasin ma lihtsalt uut aastat.




Seega ei mingeid lubadusi uueks aastaks! Tehke nagu mina: elaga oma elu paberilipakute järgi ja kasvatage oma distsipliini! See on parem, kui sõnadega kirja pandud lubadused. Kui ei usu, tehke järgi. Aasta lõpuks olen ma kõige distsiplineeritum inimene tervel maal!

No comments:

Post a Comment