Friday, December 9, 2011

Lähme aga kohtusse!

Tehke midagi ilmaga! On ju ikka meeldiv laupäeva hommikul ärgata ning avastada, et väljas on vingelt külm tuul ning lume asemel sajab taevast alla vihma. Tuule kannatan ma kuidagi välja. Detsembrikuus. Aga vihma?! No andke asu. Lihtsalt pole võimalik. Ja nüüd targad inimesed teavad ähvardavalt rääkida, et jõulud tulevad jälle mustad. No minge kukeseenele. Mustad jõulud? Alles need mustad jõulud olid. Palju neid veel vaja on? Jõulud peavad olema ikka sellised nagu eelmisel aastal olid: palju lund, ikka põlvini, ja nii, et saaks ikka kelgutama minna ja et Neti saaks ikka lumelauaga sõita. Aga näädsa! - pole lund, pole kelku, pole lumelauda. Kas sellist Eestit me siis tahtsimegi? Huvitav, millise astme kohtusse oleks vaja kaevata Ilm kohta? Mhm. Maakohus arvatatavasti sellega ei tegele. Riigikohtu jaoks on see liiga ränk. Äkki Euroopa Inimõiguste Kohtu on õige? Tegelikult küll, see kohtu oleks kõikse parem. Miks? Noh, vaadagem siis seda selles valguses, kui keegi ütleb, et inimene ei saa Ilma kohtusse kaevata, aga saab ikka küll! Ta rikub meie inimlootusi ja on totaalselt mitte selline nagu on ta juba aastaid olnud! Ja kui sellest on veel vähe, siis pole võimalik, et Eesti talveilmad on vihmased. See on totaalselt austusepuudulikkus inimeste vastu Ilma poolt. Lihtsalt ütleb (tegelikult ta isegi ei öelnud vaid tegutseb vaikides...), et sel aastal tema meile lund ei näita. Näete, totaalne totalitarism. Nii ikka ei saa. Kohe näha, et tegemist on ränga inimõiguste rikkumisega. Rikutakse inimeste õigust talvel lund kasutada. Kaugele me sellise süsteemiga ikka ei jõua.


Aga tegelikult on Mary Poppins ikka lausa imetabaselt vahva isiksus. Täna lähen ma raamatukokku ja võtan ''Mary Poppinsi'' sealt. Kujutage pilti: ma olen näinud filmi, ma olen nüüdseks näinud muusikali, ma olen isegi raamatut näinud ja käes hoidnud, aga raamatut ise lugenud pole! Sellist lapsepõlve ma siis tahtsingi endale? Ju vist... Aga Mary Poppinsi vea parandan ma koheselt juba täna. Ei lugenud lapsepõlves, loen nüüd. Olen taibanud, et minu mõistus ei ole just väga palju erinev mõne lapse mõistusest. Kõik on lubatud.



*Supernali Vägalustlik Ekstra Ülivõrdes*

No comments:

Post a Comment