Sunday, October 2, 2011

Welcome! Welcome! Welcome!

Sorry, üks asi jäi lihtsalt lisamata. Üks laulu - ''Welcome to My Paradise'' (http://www.youtube.com/watch?v=gh20qv8IWAo) - kuulasin seda jälle ja mõtlesin: palju ja mida too inimene küll tõmbas, et sellist laulu kirjutada? ''a place where we can share some weed'' Taoline rida ju paneb mõtlema, mida nood rastad teevad ja tõmbavad. Ma küll pole erand. Ja tõesti, peale weed'i on elu palju paradiislikum, kui enne seda (seda räägib mu Hispaania kogemus). Mulle lausa meeldib too laul! Lihtsalt vastab tõele. Muidu on ainult hallid värvid, või vaatama kõike läbi mustade prillide, aga tegelikult... On asi palju ilusam! Tegelikult ongi kõik ilus, aga ma ei tea, mis on kõigile pähe löönud, et peame ainult oma muredest elatuma. Karm tõde... Aga too laul... Mulle meeldib. Peaks hakkama ise ka rastaks. Eile alles mõtlesin, et lasen endale rastad teha. Ainult, et mu juuksed on selleks liiga lühikesed... Pärast on ainult mingi rastaogad peas. Seda ma ei taha. Sel korral jäävad siiski rastapatsid ära. Ehk kunagi tulevikus. Keeleneet ju on. Piisab sellestki.

No comments:

Post a Comment