Sunday, October 16, 2011

Täitsa Segane Peast

Ma olen liiga hea inimene mõnikord. Või on asi lihtsalt sellest, et mu alateadvus arvab, et kahes kohas korraga rabades saan ma rikkaks? On keegi kuulnud või näinud, et töötatades saadakse rikkaks? No ei! Aga mina võin ju erand olla! Esimene tööga rikkaks saanud. Sobib mulle ideaalselt.
Lihtsalt täna saatis üks ammusest ajast sõber sõnumi üle pika aja, st eile hommikul enne kella 10. Leidis ka aja. Lihtsalt küsis, kas on kedagi töötajakaks välja pakkuda. Mina hommikuse sassis peaga ei osanud kedagi peale enda pakkuda ja nii leppisin ma kokku, et kl 13ks tiksun ma kohale ja näitan enda nägu ja räägime. Olgem ausad - mina mõtlesin, et me ainult räägime. Sest ilmselgelt oli mul plaan õhtul veel kinno minna. Aga ilmselgelt visati mulle töökleidike selga (ja te ei kujuta ette, kui mini see veel on! Mul hakkas endast kahju...) ja kolm numbrit (olgul, see võis vabalt ka vaid üks number olla) väiksemad papud jalga, sest ma ju ei teadnud, et ma pean tööle hakkama, muidu oleksin ju omad kaasa võtnud. Ja siis ma lükkasin oma kino edasi. Kohtumise kah. Mõtlesin, et ehk saan kl20ne paiku minema. Aga teadagi neid minu mõtteraase... Ja alles peale kl 23 sain leebet teha! Madre mia! Ja homme olen kah tööl. Ilmselgelt. Ja ülehomme kah. Noh, ja siis peaks vahelduseks ka teise töökohta oma nägu näitama... Eks vaatame, kaua ma taolise tempo juures vastu pean. Aga egas ma siis nõrku ju ole! Edu mulle vaid... Eraelu jääb mõneks ajaks ära...





Nuuks....

No comments:

Post a Comment