Friday, October 7, 2011

Oo, mu Kitarr!

Lootusetu Loogik polegi nii lootusetu juhtum, kui arvata võib. Esialgse ülevaatuse käigus võib tekkida ju nii mõningaid apsakaid ja kahe silma vahele võib jääda nii mõndagi. Aga siiski, mida arvata kooslusest: kitarr+mina? Ses suhtes, et ma pidin ju juba ammu seda pillendus tinistama hakkama. Ja nüüd, kui väikeõel on kitarrendus olemas, võin ma täitsa vabalt ka ise mängida mängu, et ma olen Maailma Parim Kitarrimängur. Ilmselgelt. Enne jõuab kätte maailma lõpp, aga see pole oluline! Kitarriga ma lõõritan ja kitarri ma piinan. Eks siis hiljem hakkan ma kõikide pulmades kitarri mängima. Muusik oma käest võtta vähemalt. Ja ma teen seda pealegi tasuta! (Süüa võib ikka natuke anda... Ja noh... Ninnist-nännist ei ütle ma ka kunagi ära...) Oodake lihtsalt natuke. Ja veel natuke... Sajand või kaks...

No comments:

Post a Comment