Monday, October 17, 2011

OhSedaNalja

On üks inimene, kes minusse usub! Ainult ÜKS?! Terve mu teadaolevas sõprus-tutvusringkonnas... Oeh, ja tema elab kah Varssavis... Peab ikka sinna minema. Kui mul eile oli tunne, et ma pole siiski loodud kahe töö jaoks, ehk 7 päeva nädalas töötamist, siis tänahommikune kiri viis tagasi mind teistsugustele mõteteradadele. Pluss mu kangekaelus ja uhkus ei luba mul alla anda. Eriti veel nüüd, kui kõik (okih, parandan ennast - ENAMUS) minus kahtlevad.

Ilusaid uudiseid kah! Mind kutsutakse Austraaliasse. Vat nii, pole siin enam mingit Hispaaniat. Austraalia on vaid. Johaidii! Vahet pole, kuhu mind kutsutakse, või mis sihtpunkti ma lõpuks välja valin, aga väljariiki ma varsti sõidan. Täpset kuupäeva ma ainult kirja ei pane. Vat nii.

No comments:

Post a Comment