Friday, May 6, 2011

TööElu

Muide, neljapäeval tehti mulle töö juures kaks komplimenti! Mina võtan neid suurepäraste komplimentidena vähemalt. Esiteks H küsis hommikul mu käest, kas olen ettekandjatest üksi tööl. Loomulikult olin! Ütlesin, et ma olengi üksi tööl. Ning tema ütles, et ma olen siis usalduse ära teeninud. Sest tavaliselt algajaid ei lasta üksi tööle enne nädala aja möödumist. Mina sain kiiremini hakkama! Mind usaldadakse. Usaldus on raske. Usaldusega kaasneb tavaliselt ka vastutus. See on aga juba keerulisem teema. Teine kompliment neljapäeval tuli kassapidajalt. Anna küsis, kas ma olen varem ettekandja olnud. Ütlesin, et ei. Ta vasu, et mul tundub olevat lihtsalt nii suur pagas. Töötan lihtsalt nii hästi ettekandjana! Päris hea! Tuleb välja, et olen selleks ametiks sündinud! Kui juba öeldakse, et olen ilma kogemusteta suurepärane, siis mida veel võib siit välja lugeda?





Arrrrrrrrrrrmazzzzzzzzduzzzzzzzzzz!!!

No comments:

Post a Comment