Friday, May 20, 2011

Muahaahaa

Aga teate mis? Mina viisin eile ttaarat ära! Jaaa! Töö juures. Terve poe ratastega käru oli alguses neli suurt prügikotti täis (see oli tõesti suur hunnik!) ja teine täis oli siis täis klaastaarakaste. Kõigest. Kolleegid said õhtul vähemalt mu üle naerda! Selleks ma ju seal olengi, et tsirkust teha! Kokk I küsis, kas saadud raha eest kavatsen oma Mersu liisingut maksta. Aga jõudsime järelduseni, et mul on ikka suur Mersu, sest lennukit polnud kusagil hoida. I veel naeris, et kindlasti saan taara raha eest juuksepaela või muu taolise värgi. Naljatilk too kokk. Vähemalt teeb tööl keegigi nalja.

Täna hommikul sain oma romantikalaksu kah kätte. Käisin Netiga ''Midagi laenatut'' kinos vaatamas. Super! Lihtsalt super film! Saalis oli kõigest kolm inimest: mina ja Neti ja üks naine veel. Nalja kah siia juurde: ostsime komme enne filmi. Popcorni fännid me nii suured pole. Ja mis juhtus! Võtsime erinevaid komme ja me maksime täpselt sama palju! Täpselt sama kaal tuli meil kommidel! Tehke jägi või makske kinni!

Homme langevarjuga hüppama! St täna. Jebidijee! Hetkel veel närvi sees pole. Küll see jõuab tekkida. Aga ootan põnevusega!

SiiskiSiiski. Unistus läheb täide, kui väga palju seda soovida ja sellest unistada. Ja ainuke põhjus, mis mind takistaks häälega kuhugi minemast, oleks asjaolu, kui keegi mind naiseks tahab. See võimalus on hetkel nullilähedane, seega... Euroopa ja teised riigid ootavad mind!

No comments:

Post a Comment