Sunday, May 1, 2011

Nädalavahetus Või Midagi Selletaolist

Pikk nädalavahetus oli seljataga. St ON seljataga. On nagu midagi, mida mäletada ja meenutada. Reedel näiteks punane vein ja öösel praetud kartulid ning ''pole olemas halba toitu, on vähe ketšupit'' lause. Õige jutt! Peaasi, et ketšup oleks olemas. Muu pole oluline. Tahan ainult näha, kuidas magustoidule punast tomatikastet peale topitakse. Mõnuzzzz! Aga laupäev! Super!

Alguses tulid Neti ja Gris ja Kadi minu juurde, et valmistuda ette viimaseks pubiralli eelsoojenduseks. Väike jook, väike meik, väike soeng ning siis! - Tasuta siider ootab meid!!! Siit tuleks järjekordselt pikk romaan, aga teen lühidalt.

Bailat oli seekord vähem pubiralli eelsoojendusel. Aga siidrit ja õlut tundus küll, et oli rohkem!
Aga tüdrukud laulsid poiste vastu ja vastupidi!
Fortuuna mulle ei naeratanud ja ma ei võitnud midagi, aga Kätlin võitis ühe hää lõhnaga kreemi!
Ja ma sain endale uue perekonnanime ning üks tüüp sai ka minu perekonnanime - Nimedevahetus!
Panoraamis tantsida kolme mehega korraga... Tase! Aga kihlveo ma kaotasin, seega sai üks tegelane tekiila võrra rikkamaks.
Peab end soojemalt riidesse panema, kui on plaan öösel linnahalli katusel jõlkuda.
Tikk-kontsad tüütasid ära. Aga sokkis öösel kodu pool tatsuda... Natuke jahe oli vaid.
1. mai ja mina olin tööl. Topeltpalk ju ka! Sellest ma juba ära ei ütle. Ma valasin endale kollaselt kleepuvat siirupit tööl peale. Ega andekam ei annagi olla!

Ja täna algasid Tudengipäevad! Edu meile! Tulevad parimad tudengipäevad!


Vaadake, mis vahva pilt! Täpselt minu mõtted hommikutundidel!

No comments:

Post a Comment