Friday, May 13, 2011

MammaMia!

Mina mõtlesin, et blogspot on mingi käguga hakkama saanud ning hävitanud mu viimase pika sissekande, aga näädsa! - ta ei teinudki seda! Oli vaid lihtsalt paar päeva omadega kutupiilu! Oeh, milline kergendustunne. Ei pea hakkama pikka sissekannet uuesti toksima. Ja oleks siis mul meeles, millest ma sinna kirjutasin! See on see, kui kalad on mu sugulased. Nende mälu on teadupärast väga lühike. No vat, neil lihtsalt ei püsi kõik värgid meeles. Minul samamoodi - 15 sekundit ja ülejäänud aja tegutsen lihtsalt reflekside najal. Oiii! kuidas mulle see meeldib! Kuid vahepeal tahaks, et mälu ikka pikem ka oleks. Eks ma seepärast kirjutangi siia kõik üles, et vähemalt vanaduses saaksin oma lastelastelastele (see on ilmselgelt minu imal liialdus) rääkida (st siit maha lugeda), mida ma oma hullumeelse nooruse ajal tegin. Ja loomulikult saan ma siis väita, et ega noorus pole hukka läinud, vaid noorus on pidevalt hukule määratud. Ei loe see ajastu siin mitte midagi. Igal ajal öeldakse: noored on hukka läinud! Kukele mingu oma jutuga! AGA meil oli neljapäeval tudengipäevade sotsialiseerumine!

Kõik sai alguse linnahalli vasakul poolel rohelisel platsil ehk siis kraavis nagu Neti ühtedele ütles. Ega asi kraavist väga kaugel ka polnud. See selleks. Meie vaieldamatult esimeseks ülesandeks sai ära hävitada tudengipäevadest allesjäänud joogid. Ikka igat laadi joogid: RC koolad ja Dynamiidid ja natuke ka neid alkoholi sisaldusega jooke. Loomulikult viimaseid oli kuidagi käegakatsutavalt rohkem. Isegi politsei piilus meid kohe alguses. Õnneks päästeti meid! Ja me liikusime suunaga Tehnika tänava poole. Seal sai rahus hoovis juua. Vaikselt pidime olema vaid. Tol õhtul/ööl sai palju räägitud. Isegi Eurovisioni teist poolfinaali sai vaadatud sutusukene (Eesti sai edasi! Jebidijeee! Rootsi sai edasi! HURRAAAAAAA!!! Rootsi laulja lihtsalt on.... Sõnuseletamatult imetabaselt nunnu ja armas ja oeh... Võluv... Ja ta oskab tantsida!) Tarka juttu oli öös palju. Sain näiteks teada, et igas naises peab olema neli erinevat naist: armuke, tüdruk, köögikata, kuninganna. Millal üht või teist kasutada tohib, räägiti kah. Aga seda ma ei avalikusta.

Tegelikult peaks magama. Mis sa ikka magad, magamine on nõrkadele! Pealegi magatakse kahekesi! Oi jeerum! Seda veel vaja. Tõde on peidus telefonikõnes, mis äratas mind tund aega tagasi üles ja informeeris mind sellega, et tunni aja pärast on mul oodata hilisöine külaline. Mul on siiski tunne, et ma jõuan enne magama minna, et siis saaks mind taas üles äratada. Ega ma kade ole! Mind võib alati äratada. Mõnikord olen ma hea inimene kah. Mõnikord... Harva... Siis, kui midagi targemat just teha pole...

No comments:

Post a Comment