Thursday, May 19, 2011

Oh, sa mu meie!

H ütles, et kolleegidel on minu suhtes mingi respekt olemas. Vau! Minu mõttes nägin end selle ütluse peal lõug maas ja silmad punnis silmakoobastes väljas. Ja loomulikult oli kujutluses mu ees maas kildudeks ka kohvitass, mida käes hoidsin. Ja milliseid häid sõnu ma veel enda kohta kuulsin! Mamma mia! Ma oleks istuli kukkunud! Tegi tuju küll paremaks. Ja noh, olgem ikka siiralt ausad - ego kasvas ka natuke. Millimeetri võrra. Eee... Natsa rohkem tegelikult. Pead ta veel ära ei löönud vastu lage, aga palju puudu ka ei jäänud. Kuidagi kummaliselt käitus ka nõudepesija Marina. Too, kes mind alguses vistist väga ei sallinud. Täna hommikul küsis ta mu käest, kas ma putru tahan? Meil jääb hommikuti putru järgi tavaliselt ja ma siis ikka tahtsin! Hea puder oli ju ka! Terve päeva jooksul käitus ta kuidagi... Väga sõbralikult. Ja õhtupoolikul palus, et tooksin talle kuuma vett. Ma siis viisin. Egas see mul tükki küljest ära võta. Tegi endale kohvi. Küsis mu käest, kas tahan ka. Hakkasin vastama, et ei, aga tema, laskmata lõpetada, ütles, et ma tooksin endale ka kuuma vett ja tegi mulle ka kohvi! Ning andis kommi veel lisaks, öeldes, et tee suu ka magusaks! Selle peale ei oska ma midagi öelda! Mul lihtsalt vajub selle peale suu ammuli. Mulle tõesti meeldivad mu kolleegid! Oleksin tahtnud lihtsalt nutma hakata seal keset kööki. Õnnest, siirast õnnest lihtsalt.

Tegelikult ühe koha peal on ka mingi sisemine kahtlus. Intuitsioon ütleb, et mu heategu ei lõppe just hästi. Ma ei tea miks see nii on, aga miski nagu... Nagu... Ei ole paigas. Teisalt ei taha ma uskuda ütlust, et heategu ei jää karistamata.

Siiski leian mina, et ma pean lihtsalt muskulaaruseid kasvatama, et tassida miljonit kandikut või klaasi või taldrikut või ükstaspuha mida! Nagu mu kolleegist kokake hommikul kommenteeris, kui kandikuid tassisin: hommikune trenn? Musklid kasvavad, varsti lähevad varrukad lõhki! Ja nii ongi! Ma lausa tunnen, et mu muskulaarused on kasvanud! Ütlesin kolleegile vastu, et kuu aja pärast vaatame! Ja kui vahepeal liikusin ringi käes kolm veiniklaasi, siis see on selleks, et muskulaaruseid lõdvestada. Jaaa... Mul on tark kolleeg. Ja täitsa lõbus tegelinski kah!

Tegelikult olen ma hetkel veel oma tööga ju täitsa rahul.

No comments:

Post a Comment