Friday, May 6, 2011

Lõpuks ometi pidi see ju juhtuma...

..., et ka mind paari pannakse! Ja et seda tegi paavst, siis väärib see ju rohkem tähelepanu. Olgem vaid ausad - ma ei saanud väga aru, kuidas asi sinnani jõudis. Aga oluline on ju siiski lõpptulemus! Korraga olin mina ja Jüri klubi vip-tsoonis paavsti ees põlvili ja hoidsime käsi kinni. Ümberringi palju tunnistajaid. Meile loeti peale sõnad ja jõime lonksu siidrit. Väike musi ja nädalaks paari pandudki! Seega - tudengipäevade lõpupeo Karneval läks hästi! Ametlikult on paadud suurelt rasvane punkt kevadistele tudengipäevadele Tallinnas. Lõbusad päevad olid!

Ja eile ma sõin võidu jäätist! Mul on vistist mõneks ajaks jäätiselihas oma isu täis saanud. Minu parim tulemus oli ära süüa Yeti jäätis 34,7 sekundiga, aga Gris tegi seda ainult 15 sekundiga! Ja ta võitis kast jäätist. Lucky!

Lõpupeost veel natuke. Tantsida sai meeletult. Laval sai käidud. Nii mõnigi tuttav sai nähtud. Palju tasuta jooke sai joodud! Reedetuse tunne jõudis tekkida. Näha, et isegi sõbranna ei ole alati just kõige puhtam. Sai otsida ja leida ning omaette muiata. Tuli selgus. Väga palju tantsida igast loomadega! Kupeldajad tahtsid mehele panna! (Nagu näha, ühel õnnestuski lõpuks see.) Punasel vaibal sai sisenetud, paavsti kätt sai surutud ja missi kätt sai musitatud. Naerdud sai. Sai nauditud suurepärast seltskonda!

Hetkel kõik.
Koju jõudsin natuke enne viite hommikul. Ja nüüd pean ma tööle minema. Et siis õhtul taas natuke tähistada! Jebidijee! (NB ma magasin vaid natuke üle kahe tunni. Tuleb pikkkkkkkkkkkkk päeva...)

No comments:

Post a Comment