Wednesday, April 27, 2011

Uudised

Esimene tööpäev uues kohas on läbi! St proovipäev. Oli alles päev... Terve päev ainult jalul. Teisalt... Vähemalt ei pidanud ma istuma! Ja nagu kommenteeris H, et esimene päev ja juba töötad! Muig. Ma omastarust läksingi sinna nagu tööd tegema, mitte tantsima. Seega: trallalaalaalaa! Lust ja lillepidu! Lillu läks tööle tööd tegema! Jebidijee! On see siis nii harukordne nähtus? Ju vist. Aga mitte minu puhul.

Eile käisin ka K'ga ''Libahunti'' vaatamas. Täitsa põnev oli. Tore muusikal. Mulle meeldis! Nii laulud kui kostüümid kui kogu etendus. Liiga kähku sai otsa vaid. Ja kohati ei saanud aru. Kõik liikus väga kiiresti edasi. Aga elamus siiski!

Niih, on veel mõni päevakajaline uudis? Eeee... Nope. Jätkan hiljem. Tänan, et leidsite aega uudiste lugemiseks. Kunagi ükskord saate veel uudiseid juurde, et end eluga kursis hoida.

Ja ilmateade ka!
Tänaseks lubatakse päiksepaistelist ilma. Kajakaterohket taevast. Korstentelt võite leida väga eri suurusega lendavaid kajakaid, seega võite kaasas kanda vihmavarju. Tuulevaiksel ilmal on kohati ka tornaadoohtu!!! Kui näete, et tornaado liigub, siis teadke, see olen mina, kes teeb tööd. Hoidke alt, kui tahate homme veel elada!

No comments:

Post a Comment