Saturday, April 23, 2011

Elu

Viimasel ajal on nii mõndagi juhtunud. Olen jäädvustanud, salvestanud oma mälestustesse mitu seika, mille tahan kaugesse tulevikku kaasa võtta, et neid jagada oma kallimatele inimestele. Kõige kallimatele. Ja võib-olla isegi teistele. Ühesõnaga - mälestused, mida jagada.

Neljapäeval oli pubiralli teine eelsoojendus. Äge oli. Mina olin koos Jüriga loomulikult esimesena kohal. Põhimõtteliselt punkt kell 19. Kohe peale meid tulid veel teised ja siis veel inimesi ja veel ja veel... Ja tasuta siidrit ja õlut sai ka! Jebidijee! Ja Bailat mängida. Ja uusi tutvusi. Ja nalja! Vot, nalja sai palju. Seltskond oli üle prahi igatahes! Ma võiksin sellest terved romaanid kirjutada. Uskuge mind, neljapäevasest õhtust tuleks minu käe alt välja võib-olla isegi kolmeosaline teos. AGA see pole oluline!

Neljapäeval sai isegi ühikas käidud! Räägupesa topelburger on küll hea, aga liiga palju kastet määrib lauda. Kätlin suutis päris palju oma lauakohta kastmega kaunistada. Üüberis tantsitud kah. Ja põgenetud. Mu keeleneet jäi mõnele isegi väga silma. Mereväelased jälitavad mind. Selline tunne mul igatahes on. Sest pea igal pool jään mina neile ette või jäävad nemad mulle ette...? Tol öösel ma igatahes trehvasin jälle üht mereväelast.

Eile käisime aga Jüri juures! Kätlin kah. Neti tuli kah hiljem. Pealegi olen ma kaval. Kui mõned joovad kaks pitsi, siis mina suutsin oma pitsid teisiti likvideerida. Seega tuleb välja, et mu näitlejaoskused polegi väga kadunud kuhugi! Tegin nii haput ja kibedat nägu, et lausa kohutav. Kasutades lauset: kui jääd minu jutust poolt uskuma, oled kolmveerandiga ikka petta saanud! Tegudega on sama lugu. Mitte alati loomulikult! Naerda sai jällegi. Ega ma vistist ilma naermiseta elada ei suudaks.

Usaldus on asi, mida igaühe puhul teha ei saa. Usaldus on miski, mis tuleb pika aja jooksul. Saladused ja nende hoidmine kuuluvad usaldamise alla. On saladusi, mida ei usalda kõigile. Üks saladus on valitsev minu ja ühe tegelase vahel. Saladus on hoidmist väärt. Saladused moodustavad ühte kogukonna. Saladused on miski, mis tulevad ja jäävad ja vahetuvad. Kas minu konkreetne saladus on väärtuslik.

No comments:

Post a Comment