Wednesday, April 13, 2011

SÕDA!!!!

Mina kõnnin hommikul tööle. Nagu ikka läbi vanalinna, et ikka rohkem samme astuda. Astun ja astun. Mõtlen omi mõtteid. Keegi ei sega. Vaid raadihääled kostuvad mu kõrvus. Isegi ei mõtle. Nagu hommikuti ikka. Ma ei näe sellega vaeva. Igatahes kõnnin ja kõnnin ja näen mina ees vastu tulemas pikka kuju. Noh, mees ikka. Ja tema lähenedes teen mina suuuured silmad! Täitsa tuttav mees kah, neh! Pole teist tervelt pool aastat näinud! Kevad on pähe hakanud. Kohtusime. Naeratasime. Möödusime. Ja eilne päev algas imeliselt! Me ei vahetanud küll ühtegi sõna, aga juba tema nägemine...! Oleksin pidanud talle keelt ka näitama! Jebidijee! Nägin u'd!

Üleeile sai veini ka joodud. Ei hakanduki nii kiirelt pähe nagu eeldasin. See on hea.

Eile enne südaööd, rääkisin jälle targa sõbra H-ga (ja teate - mina mõtlen alati tarkadele inimestele, sest targad inimesed meeldivad mulle!) ja sain teada, et enne, kui üldse hakata rahale mõtlem, peab olema eelnevalt kaks asja täidetud. Ja seda isegi siis, kui raha on peamine eesmärk. Need kaks asja on: Rikkus ja Tarkus. Rikkuse all ei saa selles kontekstis silmas pidada raha (nagu mainisin, on raha teine eesmärk üldse). Rikkus on vaimne vara, sind ümbritsev elu ja olu, inimesed, sulle osaks saanud annid. Seega kui on olemas Rikkus ja Tarkus, võib mõelda Rahale.

Uskuge, kui keegi kahtleb minus, siis mu Tobe Kangekaelus tõstab pead! Kuulutab sõja nii minule kui ka maailmale mu ümber. Seekordses sõjas ei tunta valgeid lippe ega piire. Vaid head strateegiat on vaja. Ja strateegia panen varsti paika.

Süüa on ikka natuke raske... Aga pole hullu! Küll varti saan paremini süüa! Pealegi - Mul on rakendunud siiski programm Suveks Saledaks!

No comments:

Post a Comment