Wednesday, November 6, 2013

OIi

Esmaspäeval sai üle kolme nädala taas Gabrieliga mängimas käidud. Noo oskab see mees ikka kildu ka visata. Eile ta nägi, kuidas ta ema mulle raha annab ning Gabriel siis küsis ta käest: ''Emme, miks sa Lilianile raha annad?'' Vat siis, hea küsimus lapse poolt. Miks peab ta emme mulle raha andma? Ega isegi ei oskaks kohe selgitada, aga hakkama sai! 
Teine asi oli kõrvakile jutt. On üks A3 suurune foto lõuendil Gabrielist ja ta emast, see on kapil kummuli. Laps tahtis selle püsti panna ilusti, et näha oleks. Pilt libises ja kukkus ning tegi ikka päris hea mürtsaku. Ütlesin, et see kukkus nii kõvasti, et kõrvakile läheb katki. Lisasin veel juurde, et las see pilt siis olla pikali. Aga Gabriel ei andnud alla ja pani selle uuesti seina toele püsti. Ja jälle pilt kukkus! Võtsin siis pildi kätte ja vaatasin, milline see tagant on. Puitraam vmt värk. Gabriel siis upitas ka end minu poole ja ütles: näita mulle ka kõrvakile! Tohohh pele! See oli hea. Alguses ei saanud asjast aru, aga jah, kui laps tahab pildi tagant kõrvakile leida, siis palun, mida sa ikka kosta oskad. Selline pullivend siis.

Gabrielist lähme sujuvalt üle multikatele. Oojaa! Neid ma võin vaadata, aga mitte kõike. On kaks lemmikut, mida ma võin vist lõpmatuseni vaadata. Üks on loomulikult ''Shaun the Sheep''. No kuulake seda muusikat - http://www.youtube.com/watch?v=BLIJ-SWZsLc - see ju lausa nõiub!  Ja multikas on ise ka üle kõige loomulikult. Teine asi, mida ma võin ikka vaadata ja vaadata ja vaadata korduvalt, mida ma pealegi olen vaadanud ka päev otsa algusest lõpuni vähemalt... Tuhat korda. Tegemist on legendaarse Piksega! ''Cars I'' on ja jääb minu lemmikute sekka. Nii et... Tita saab ka neid multikaid ikka tohutul hulgal vaadata. Senikaua, kuni need talle pähe kuluvad ja ta karjub, et me ei piinaks teda... 

1 comment:

  1. Soovitan hakata vaatama ka "Maša i Medved" (youtube's täitsa olemas kah). See on nii armas multikas, sinna meie vene keele tunnid 12. klassis läksid :D

    ReplyDelete