Saturday, October 26, 2013

Pildiseeria Iirmaalt






Lubasin vist kunagi, et panen üles ka mõned Iirimaa reisu pildid. Nüüd on tsipa aega. Kibekiire koolinädal seljataga ning võtan endale selle aja, et lõbustada teisi pildiseeriaga Iirimaast. Äkki leian ka enda jaoks midagi uut ja huvitavat. Aga ei tasu jääda lootma sellele, et nüüd tuleb iga pildi kohta pikk kiri ja ajalugu, eriti mõne hoone kohta. Tuhkagi ma mõne maja ajalugu mäletan. Nii et... Pealegi on pildid niisamagi ilusad vaadata. Alustame alguses!
Esimene pilt: Sass lennukis. Esmakordselt

Kaks pilti lennukist vaadates. Ilusad maastikud. Arvatatavasti Norra mäed ja kellegi saared. Aga nagu teada, ega ma ei tea, mille kohal ja kus ma lendasin.
Vaated minu ja Sassi toa aknast. Ja räsitud palm. Mäed missugused. Sellise vaate peale ärkaks igal hommikul üles. Samas, vaadates seda sobust ilma... Iga päev polnud nii sombune!
Lihtsalt mingi x maja. Ilus oli.

Sass nägi juurikaid...
Ja käskis pildistada
Mööta taolisi kaljuseinu käivad
mägironijad turnimas


Add caption




Imeline vaade rannikule mäe tipust

Sass käskis pildistada, ma siis
pildistasin...
Tõsine mees...



Paremal pool on näha valge suur maja, see on 7miljoni (või miljardi? igatahes hästi kallis maja) ja seal veel paremale jääb pisike saareke, kus kasvatatakse lambaid. Vot, mis meelde jäi!


Tegemist on soovide püramiidiga, kus siis pidi kõik astmed läbi käima ja tipus sai soovida. Pildile on jäänud Signe ning tema vanem poeg Ben. 

No nii, ülaltoodud pildid on siis meie esimesest mäkketõusust. Ega pildikvaliteet pole just ülikiita, aga noh, mida sa ootad ikka nutitelefonilt - et ta teeks samakvaliteetsusega pilte nagu mõni äge kaamera? Eh, minu telefonil on vanadus pähe hakanud, ta ei viitsi isegi pingutada. 

Järgmisena tulevad Dublini pildid. Ja tõesti: kvaliteedi kasul palun ärge võtke. Pilt on pilt, vahtige siis või udu. Lisaks - ma tõesti ei tea, mis hoonetega tegu on. Bussis käis küll ka jutt ajaloost ja puha, aga ega ma seda siis kuulanud, muudki põnevat oli ju teha. 
Kahekordse kabriolett bussi rõõmud




Tige Jake ja Lõbus Signe
Üritage bussis sõites sirgjoonelisi pilte teha.
See tuli igatahes katuselt pildistades väga kõver



Tony ja kaardinäitaja Jake

Siin tehakse õlu!
Õnnelik mees, kes sai lõpuks oma
Burger Kingi


Sellise armsa karbi sees oli imemaitsev karamelli muffin. See oli lihtsalt super! Suur ja maitsev ja... Sellist kahjuks mujal pole. Vist. Aga muffin sai enne otsa, kui see pildile jõudis... 

Järgmine pildiseeria jutustab loo patukahetsusmäe vallutamisest.



Alguses tulime treppidest...

...siis tulid kivised ja mudased teed...
Lapsevankriga pole just lihtne mägesid vallutada
---seejärel oli muda ja kivi ja juurikaid...
---lõpuks pidime ületama ka ainult juurikaid ja muda ja libedaid lehti....



Tegemist on mingi taimega, mille nime ma ei tea, aga mis on jõulude sümboliks ja kasutatakse väga tihti. Aga nimi... Nje znaju...

Iga üleskõnnitud meetriga läks vaade aina ilusamaks ja ilusamaks




Ütlesin Jake'le ,et ta naerataks, ja tema oli siis mossitas. Kaval mees. Nii võidab ta kõikide tüdrukute südamed

See rist on tõestus sellest, et minu eelnevad patud on andeks antud. Too rist kõrgus patukahetus mäe tipus. Mingid saksa tüdrukud olid ka seda imetlemas



Nonii. Nii palju siis minu telefoona piltidest. Eks Sassi telefoonas on neid veel, aga hetkel ma neile ligi ei pääse. Ehk kui kunagi nendeni jõuan, saan siia panna parema kvaliteediga Iirimaa pilte. Selline lühikokkuvõte siis meie reisist. Nüüd tundub aga et kõik on lõplik. Enne oli veel tunne, et õhin on sees ja puha, nüüd aga saan aru, et reis oli tore ja imeline ja läbisaanud. Pole hullu! Kord lähme sinna tagasi, kui ilusamad ilmad on. Mägesid vallutama! 

No comments:

Post a Comment