Tuesday, October 8, 2013

Kui mina elan kaugel

Kui nii edasi jätkan, saab minust kirjanik! Kunagi kauges tulevikus. Ma lihtsalt ei tea, kust tulevad kõik mu sündmused ja asjad, mida pean jagama, sest ma nagu ju ei teegi midagi. Igatahes juhtub nii mõndagi. 
Näituseks pühapäeval juhtus selline naljakas asi, kui bussiga Lasnamäe poole põkatasin, suundus buss nr63 ühelt ringteelt (okih, sinna, kuhu mina bussiga sõidan, jääb tee peale ette vaid üks ringtee) mitte otse, nagu ta peaks minema, vaid pani ikka suure hurraaga paremale! Noo, minu ajusagarates hakkas liikuma mõte: ''Okih, mis ajast nr 63 siia sõidab? Okih, sõidab. Järgmises peatuses lähen maha ning siis jalutan õigesse kohta. Pole nagu enam pikk tee minna.'' Aga mina polnudki hulluks läinud ja buss polnud ka trajektoori muutnud, sest kohe peale valet pööret hakkas terve bussitäis vene tädisi ja onusi karjuma, et stop ja stop et vale suund! Joppas, et oli lühike buss mitte lõõtsaga, sest buss keeras end seal kaherealisel teel veel ümber. Inimesed olid ainult toredad: kõik suunasid ja juhatasid ja aitasid bussil ümber pöörata. Nii saimegi tagasi normaalsesse rütmi. Seega on ikka häid vene inimesi kah! Jälle tuleb välja nagu oleksin ma mingi rassist vmt. Ei, absoluutselt mitte! Minu pärast olgu kes tahes, kui mulle käkki ei keera. Siis ei keera mina ka! 
Võtame või nt Savisaare. On küll ilus ja kena ja palju söönud onukene, aga noh... Mida head ta siis meile teinud on? Ja nüüd on taas valimiste aeg ja tema reklaamib end kui head ja tubli onu, kes on toonud Tallinna linnale kõik ihaldusväärse! Jeah, tasuta ühistransport. Ainult tallinnlastele. No kuulge, ma polnud nii rumal, et end selle pärast Tallinnasse sisse kirjutaks. Alles tita sundis mind selleks. Ja reklaamib veel, et pensionärid saavad tasuta sõita. Okih, see on absurdne: kui kõik Tallinna linna elanikud saavad tasuta sõita, mis vahe on siis Tallinna linna elanikul ja Tallinnas elaval pensionäril? Väga kummaline. Pealegi on pensionärid saanud päris pikalt tasuta sõitu nautida. Ahjaa! Kui veel olid lubatud välireklaamid, siis jäi mulle ikka silma Keskerakonna plakat, kus oli suurelt ja uhkelt peale trükitud onu Savisaare pilt ning tema nimi ning siis veel kiri: Tallinna elanike pea vmt. Igatahes mõte oli selles, et ta pole mitte Tallinna linna linnapea vaid ta on Tallinna rahva valitseja. Vähemalt mina lugesin selle nii välja. Aga see jama selleks.

Käisin eile Gabrieli vaatamas. Mängisime ja käisime õues ja panin ta taas magama lõunauinakuks. Tore oli, nagu alati. Hakkasin mõtlema: ma olen ju teda vaatamas käinud kolm aastat ja tsipa peale. Kolme aasta jooksul olen näinud, kuidas ta areneb ja kasvab ja kuidas ma temasse ikka kiindun.Ta pole musterlaps, aga ta on super laps! Kuidas ta tegelikult arvestab ning kuidas ta kuulab mind. Vahepeal on küll päevi, kus ta on jonnine, aga need elame üle, sest üldjuhul on ta super. Eile käisime rattaga sõitmas, ta ju oskab sõita juba ilma abiratasteta ja ta on alles 4 täis, ja mitte kordagi ei kihutanud ta mu eest ära ja alati jäi õiges kohas seisma. Me vaatame koos ka autosi, et ta ikka õpiks selgeks, et ei tohi alati üle tee minna. Armas väike poisipõnn. Tõesti, armu või temasse ära! Lisaks ta ju ootab mind. Kuidas ta on enne minu tulekut uurinud ja pärinud, kas nüüd tuleb Lilian ja kas täna on homme ja Lilian tuleb. Vat, nii ootab. Nüüd käib ta veel lasteaias ja talle isegi meeldib seal. Alguses ei julgenud üksi sinna jääda, aga tasapisi ja varsti võib juba terve päev seal üksi olla. Mul on tema üle ikka tohutult hea meel. Kiitsin teda eile selle eest, kui tubli ta on, et julgeb üksi lasteaias olla ja ei karda. Last ju peab kiitma. Oeh, ma arvan, et hakkan teda igatsema, kui teda enam vaatamas ei käi. Ikkagist kolm aastat. 


Igatahes nüüd füüsika juurde. Mis ma siin ikka niisama loba aja, muidu tuleb veel keegi ütlema, et räägin liiga palju. Lobapidamatus, mis teha.

Muide, teate, et ''Kalevipojast'' tehakse koomiks? Täna hommikul ''Terevisioonis'' räägiti. Väga huvitav fakt. Äkki loen ka mina kunagi need koomiksid läbi, sest raamatut ise ma vist kunagi läbi ei saa, kui ma just titale unejuttu lugema ei hakka. Tuleb tark tita. 

No comments:

Post a Comment