Monday, January 6, 2014

Uudised

Ehk siis rõõmusõnum: vanarahvas valetab ja ei tea asjadest mitte muffigi. Meditsiin ja targad maššiinad aga teavad. Ja targad need tehisvärgid ütlevad, et poisi võin ma peast välja visata ja pean hakkama tüdrukule mõtlema. Ehk siis minu tulevikku ehivad tüdrukute patsid ja kleidikesed ja palju palju muud kraami. Legod ja autud unustame ära. Nukud tulevad asemele... Oeh... Nagu poleks saanud juba piisavalt nukkudega mängida... Tuleb taas hakata. Ja et kas roosa on dominante värv? Haa! Unistage edasi! Mulle sobis juba väiksena sinine rohkem kui roosa, küll meie tita selle kah endale saab. Hea uudis on seegi, et tita tundub ultraheli piltide järgi täitsa terve olevat. Kõik asjad on normis, seega hullu nigu poleks midagi. Laiutab vaid. Ma ütlen - kui teistel lähevad titad ikka ette kõhuga, siis meie tita on pigem laiupidi. 
Täna nägime päris pikalt, kuidas mu kõht kah liikus. Nagu mullitaja oleks seal all! Lihtsalt vaata, kuidas keegi sinu sees liigutab nagu uss. Kummaline tunne on see tegelikult. Harjumatu küll, aga noh... Eks vaatab, mis saab. 

Kui tüdruk siis tüdruk. Kunagi tahtsin ma endale väga tüdrukut. 

No comments:

Post a Comment