Saturday, January 18, 2014

Ennast kiitmast me ei väsi

Nii tublid pole me ikka pikka aega olnud nagu viimased päevad. Eriti täna. Näiteks üks päev tegime korraliku koristuspäeva, eile pesin ma puhtaks tita pehmed polüestrist mänguasjad ja muud imevidinad, mida laps hakkab endale kunagi suhu toppima, sest seda ta ilmselgelt teeb, ja täna... Vat täna oli lausa imeline päev! Esiteks oli taaskord päike väljas ja lumi sillerdas ja oli kohevust täis topitud. Lauluväljak oli tulvil lapsi ja täiskasvanuid, kes nautisid talverõõme. Ja sinna läks veel juurde! Tõsiselt, mina ei saa aru, kuidas nad sinna veel kõik ära mahtusid. Ruumi oli küll veel, aga ma kardaks sealt alla lasta - mine tea, mitu õnnetut alla ajad ju. 
Täna käisime Sassiga titale veel viimaseid asju ostmas. Mitte et nüüd ikka kõik olemas oleks, aga hädavajalikud asjad on olemas. Poodlesime Mothecare'i poes. Neid on ju Tallinnas täitsa mitu. Me valisime kõige suurema. Valik suurem pluss ruumi rohkem. Vaatasime siis kõik vajaminevad asjad ära ning Sass, tubli isana, pidi veel lisaks võtma lutte (mina olen kategooriliselt selle vastu, et lapsel on lutid, aga mine sa tea, äkki on vaja... Võib-olla tõesti lähevad närvid nii läbi, et viskan luti titale suhu. Samas, mulle meeldib ikka minu ideaalne taktika ja mõte: hea kalts, kus sees on leotatud leib ja las ta siis lutsub seda! Hea mõte ju?), arendavaid topsikuid, millega tita saaks mängida, kui ta juba suuremaks kasvab, pluss veel sai tita endale kreemi ja šampooni ja mingi vedelseebilaadse pesuvahendi. Need viimased valis kah tita isa välja. Mitte mina. 
Käed asju täis kuhjatud, läksime kassasse. Ütlesin, et olen klienti kah veel ja tahaks kasutada oma suurt allahindlust. Mothercare'is saab kliendina iga ostu pealt 5% alla, aga enne tita sündi või peale tema sündi saab kasutada ühe korra suurt allahindlust - 20% kogu ostu pealt alla. Ütlesin siis oma nime ja isikukoodi ja... Otsis ja otsis too naine, aga ei leidnud mitte muffigi. Ja siis ta julges mu käest küsida: ''Kas te olete lapseootel?'' No kuulge! Hea meelega oleks vastanud, et ei, ma olen lihtsalt paks, aga vastasin, et jah, võin oma rasedakaarti kah näidata. Tasemel nali küll. Kas ma ikka olen rase... Huvitav küsimus kui nii mõelda. Suure allahindluse me igatahes saime, sest tõesti - arve oli juba niigi päris suur tolle allahindlusegagi, nii et mis ta oleks siis olnud, kui allahindlust poleks? Samas vajalikud asjad said ostetud. 
Veel käisime Estonias ära. Saime jõuludeks kinkekaardid. Ostsime maiks endale piletid ''Savoy ballile''. Muusikal-operett. Seega mitte midagi väga rasket, aga samas siiski etendus ilusas majas. 80 senti pidime juurde maksma. Hind oli väga kummaline. Igal pool võiks maksta vaid 80 senti, siis käiks rõõmuga poodides. Nii et maiks on vaja kohe titehoidjat üheks õhtuks. Peab hakkama varakult vaatama. 

Muide, olete mõelnud, et kured toovad kõikidele titasi. Toovad titasi loomadele, lindudele, inimestele... Aga kes neile titasi viib? Vat, hea ragistamisküsimus.

No comments:

Post a Comment