Friday, January 10, 2014

Lame pannkook

Kõht kasvab, meel on hea. Kooliasjad on toredad. Eriti, kui peab terve raamatu ümber kopeerima ja seda ainult seepärast, et vastavat raamatut pole mitte kusagilt saada. Kusagil on vaid üks raamat ja siis saa sellega hakkama. Kaputtt. Kool on üldjuhul tore. Hea uudis on see, et öösel suudan ma majandusmatemaatikast rohkem aru saada kui päeval. Tasemel!

Ringi liigub uudis, et meil läheb tänasest jahedaks. See tähendab, et vihma asemel, mis siin eile sadas, ja üleeile ja täna (kuigi mul pole kõige vähematki aimu, mis ollus taevast hetkel alla kallab - oleks nigu vihm aga oleks nigu lumelaadne värk kah, mine sa tea, mida ta endast ette kujutab), hakkab taevast alla kallama hea juhuse tahtel lund. Külmaks pidi ju minema, ega siis see lumigi sinna taeva jää! Nali on ainult selle, kui need vihmajäägid maapinnal kõik ära külmuvad, siis on asi metsas ju - mina oma titekõhuga küll siis välja ei lähe. Kui juba ükskord päästis telefon mu kukkumisest, ega ta siis alati päästa. Ühesõnaga, enne, kui midagi üleliigset mõtlema hakkab, ootab selle külma ära. Siis räägib edasi. Aga jaa - isegi ilmajaam.ee näitab, et tulevadki need külmad homsest. Hiphiphurrraaaa! Ehk joppab ja mu sünnipäeval on lumi maas. 

Ja üks pilt kah eelmise aasta lõpust, kus sai nigu tsipakene jõulupidu peetud. Väga naljakas kukkus küll välja, aga vahet pole - parim pilt eelmisest aastast! Pluss üks väheseid, kus ma ümmargusena veel peal olen. Väga armsad inimesed ümberringi. Ilus pilt ju. Aga seinale seda ei paneks. Vähemalt veel mitte. Võib-olla siis, kui olen juba vana ja lastelastele räägin oma elust ja seiklustest. 

Ämmaemanda juures sai taas käidud nädala alguses. Ultrahelist oli ju juttu, seda ei hakka kordama, et vanarahvas ajab lihtsalt väga suurt pada ja mina ei usu enam mitte midagi, mida nad on kunagi rääkinud või räägivad veel. Igatahes nüüd on selge, miks mul kõhtu ei kasva - tita venitab mu kõhtu lihtsalt külgedele mitte ette. Seega olen ma nagu mingi lömmi löödud pannkook, mitte ilus rase rasedakõhuga. Vat siis. Kõht ette ei kasva, aga külgedele kasvab! Tasemel nali. 

Aitab naljast - nüüd vaja tegutseda kah. Teen vähemalt näo, et tegelen kooliasjadega. Kool hakkab ju ka kohe varsti. Enne kui tita ära sünnib, teeb asjad korda. Johaidii!

No comments:

Post a Comment