Monday, September 23, 2013

Ainult jääätist

Kunagi ei saanud ma aru, mida inimesed näevad Ben&Jerry's jäätistest. Ausõna. Minu jaoks oli see lihtsalt kallis jäätis, mida soovisin üks kord proovida. Tõesti, ega hind sellel just selline... Igapäevane pole. Vanas rahas võib öelda, et nii 100 krooni kanti jääb 500ml jäätist. Jeah. Kui tavaline liiter jäätis on nii 2eurot, siis see jäätis nõudis enda eest väljakäimiseks tervelt üle 6euri! No kuulge, pole ju tegemist normaalse diiliga? 
Aga uudishimu pole patt. Proovisimegi eile ühe Ben&Jerry's maitsetest ära. ''Fairly Nuts'' on peale kirjutatud veel suurelt. Ühesõnaga midagi mulle: karamell ja pähklid. Jumalik kooslus. Kui asi maitsmiseks läks, olid kõik teised juba selle ära proovinud ja mina jäin viimaseks proovijaks. Kõigile meeldis. Kiideti. Tahtsin kah siis seda imejäätis proovida. Juba esimene lusikatäis seda karamellist jäätis viis keele alla. Tõega. Need karamellijoad seal vahel... Ja pähklid... See oli lausa... Lummavalt meelierutavalt patune maitse, kui nii võib öelda. Tõesti, nüüd ma saan aru, miks see nii palju maksab, ja ma olen nõus selle jäätise eest nii palju maksma. Aga mitte iga päev või nädal. Premeerimise puhul ainult. 
Jäätisest ei jäänud midagi alles. Igaüks sai tsipake, aga mina sain peaaegu kõik ja kui juba alustada, ega siis lõpetada ei saa. OooooEiiiii! Selleks oli see jäätis liiiiiga hea, et panna sellele kaas peale poole pealt ning viia külmikusse. Unistagu edasi! Kui jäätis on nina all, siis peab selle ära likvideerima ja punkt. Kuidagi kiirelt läks vaid. 

Nüüd on dieedi aeg. Ei mingeid jäätiseid mõni päev. 

No comments:

Post a Comment